قابل توجه نهاد ها ی عمومی و موسسات غیر دولتی :

فراخوان عمومی واگذاری فعالیت های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد در سال 98 + شرایط و ضوابط

یاسوج (پانا) - اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در سال 1398 فعالیت های سوادآموزی خود را به نهادهای عمومی وموسسات غیر دولتی واجد شرایط که تمایل به همکاری دارند واگذار می‌کند.

کد مطلب: ۹۲۹۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان عمومی واگذاری فعالیت های سوادآموزی  کهگیلویه و بویراحمد در سال  98 + شرایط و ضوابط

متن فراخوان عمومی واگذاری فعالیت های سوادآموزی در سال 1398 به شرح زیر است

با استعانت از پروردگار قادر متعال و بهره مندی از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره ) مبنی بر بسیج همگانی برای مبارزه با بی سوادی و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در جهت استفاده از ظرفیت موجود کشور با هدف به صفر رساندن بی سوادی و به استناد مصوبات 595 و 737 شورای عالی انقلاب فرهنگی در جهت فراهم آوردن زمینه توسعه مشارکت نهادهای عمومی غیر دولتی در حوزه های سوادآموزی و با بهره گیری از ظرفیت قانونی ایجاد شده در راستای شتاب بخشی به برنامه ریشه کنی بی سوادی در جامعه ، اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در سال 1398 فعالیت های سوادآموزی خود را به نهادهای عمومی وموسسات غیر دولتی واجد شرایط که تمایل به همکاری دارند واگذار می نماید

تشکل ها وموسسات غیر دولتی که تمایل به همکاری دارند و شرایط عمومی لازم را دارا می باشند از تاریخ انتشار روز یکشنبه مورخ1398/04/23 تا روز پنج شنبه مورخ 1398/04/27 اسناد ومدارک لازم را بر اساس جدول ذیل در پاکت مناسب لاک ومهر شده قرارداده و به اداره حراست اداره کل آموزش وپرورش تحویل نمایند . به مدارک مبهم ،ناقص ،مشروط و مدارکی که بعد از موعد مقرر تحویل گردند ترتیب اثری داده نخواهد شد ، ضمنا آموزش وپرورش در رد یا پذیرش موسسات ( موسساتی که در سالهای گذشته در برون سپاری مشارکت داشتند) باتوجه به عملکرد آنها مخیر است.

هر موسسه /تشکل غیر دولتی محل فعالیت ( شهرستان /منطقه ) خود را به ترتیب اولویت انتخاب و همراه مستندات تحویل نمایند . ((اداره کل آموزش وپرورش در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار است . ))

توضیح: موسساتی که مورد تایید قرار می گیرند موظف به امضای تعهدنامه ناظر قرارداد برون سپاری فعالیت های سوادآموزی می باشند . معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش تلفن های تماس (33231335 -33231334)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار