برگزاری نخستین همایش علمی استارت آپ دانش آموزان اردبیلی درشهرستان خلخال

اردبیل (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال گفت: نخستین همایش علمی استارت ‌آپ دانش‌آموزان اردبیلی در شهرستان خلخال برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۲۸۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین همایش علمی استارت آپ دانش آموزان اردبیلی درشهرستان خلخال

سخاوت بیرامی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری همایش علمی استارت آپ دانش آموزان اظهار داشت : این همایش دوم و سوم مرداد ماه سالجاری با حضور دانش آموزان مناطق و نواحی 19 گانه استان در شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

او تصریح کرد : شناسایی و معرفی ایده های نو و برتر در زمینه تجارت الکترونیک، ایجاد خلاقیت و نوآوری در بین دانش‌آموزان و کشف استعدادهای خلاق در بین جمعیت دانش‌آموزی استان از اهداف مهم برگزاری این همایش است.

مدیر آموزش و پرورش خلخال ابراز داشت : در این همایش ۴۰دانش آموز از مناطق مختلف آموزش و پرورش استان به مدت ۲روز ایده های برتر راه یافته به مرحله نهایی همایش خود را ارائه کرده و در پایان ضمن تجلیل از صاحبان ایده های برتر، نسبت به معرفی ایده آنها به صاحبان سرمایه اقدام خواهد شد.

فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی بویژه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در برگزاری این همایش علمی مهم ، افزود: هدف از برگزاری این همایش معرفی ایده های نو در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک، فضای مجازی با رویکرد جدید اقتصادی و بازاریابی در سطوح مختلف منطقه ای، ملی و فراملی، زمینه سازی برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان و ایجاد شغل در سطح جهانی تجارت الکترونیک است.

او ادامه داد: ایده‌های نو توسط شرکت کنندگان در همایش پس از بررسی و داوری توسط مربیان در صورت کسب آرای لازم برای فروش ایده به سرمایه‌گذاران متقاضی خرید ایده‌های نو به عنوان ایده های برتر همایش معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار