نصب ۳۳ دوربین تردد شمار همزمان با دهه کرامت در قم

قم (پانا) - معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب ۳۳ دستگاه تردد شمار همزمان با ایام دهه کرامت در سطح شهر قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نصب ۳۳ دوربین تردد شمار همزمان با دهه کرامت در قم

عباس ذاکریان با بیان لزوم حرکت به سمت داشتن شهری هوشمند، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرایی کردن شهر هوشمند یکی از اولویت‌های مهم شهرداری قم است.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب دوربین‌های تردد شمار در سطح شهر قم خبر داد و افزود: تا امروز اطلاعات دقیقی از تعداد تردد خودروها در معابر اصلی شهر نداشته‌ایم و تمام برنامه‌ها و طرح‌های ترافیکی بدون پردازش‌های دقیق علمی انجام ‌می‌شده است.

ذاکریان تعداد دوربین‌های تردد شمار آماده نصب را ۳۳ دستگاه اعلام کرد و گفت: سامانه تردد شمار برای مدیریت بهتر ترافیک و برنامه‌ریزی‌های آینده استفاده‌ شده و پله زیرین حمل‌ و نقل هوشمند محسوب می‌شود.

وی به تشریح چگونگی عملکرد این سامانه پرداخت و خاطرنشان کرد: اطلاعات دریافتی از طریق دوربین‌ها به نرم‌افزارهای مربوطه انتقال داده‌ شده و اطلاعات و داده‌ها در سرور سامانه تجمیع می‌شود که پس از تحلیل داده‌ها برای مدیریت ترافیک شهری و اجرای پروژه‌های ترافیکی در آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار