سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی:

انتخاب رشته در سال نهم، مهمترین گام برای هر دانش آموز است

اراک(پانا)- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی همزمان با انجام فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم گفت: انتخاب رشته در سال نهم، مهمترین گام برای هر دانش آموز است.

کد مطلب: ۹۲۷۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب رشته در سال نهم، مهمترین گام برای هر دانش آموز است

«مهدی دمنه» با اشاره به اینکه انتخاب رشته از مهمترین عوامل موفقیت تحصیلی دانش آموزان است افزود: انتخاب رشته در پایان سال نهم به ادامه تحصیل دانش آموزان سمت و سو و جهت داده و باعث تمرکز و نظم دهی به فرایند تحصیلی می گردد.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم، پیگیری های لازم در اداره مشاوره آموزش و پرورش استان مرکزی، صورت پذیرفته و تاکنون تایید نمرات دانش آموزان استان در سایت همگام محقق شده است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی تصرح کرد: با توجه به متمرکز بودن عملیات الکترونیکی محاسبه نمرات و رتبه ها توسط وزارت آموزش و پرورش و طی اطلاع رسانی به عمل آمده ، صدور فرم های شماره 6 و 7 هدایت تحصیلی در این هفته امکان پذیر خواهد شد.

دمنه خاطر نشان کرد: کارشناسان مشاوره استان و مناطق نیز تمهیدات لازم جهت پاسخگویی و راهنمایی اولیا و دانش آموزان را فراهم نموده اند.

وی یادآور شد: به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با انتخاب رشته تحصیلی در پایه نهم، ویژه نامه معرفی رشته ها و مشخصات هنرستان های فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری ویژه ناحیه یک و دو اراک جهت تسهیل فرایند راهنمایی به مراجعین تهیه و در اختیار دانش آموزان شهر اراک قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار