یکی از توفیقات آموزش و پرورش بهره‌مندی از نیروی انسانی شایسته است

اصفهان (پانا) - فرهنگیان انسانهایی با صداقت هستند که خالصانه و در نهایت وجدان کاری با همه کمبودها و نارسایی ها و مسائل و مشکلاتی که در آموزش و پرورش وجود دارد وظیفه ذاتی شان را به نحو احسن انجام می‌دهند.

کد مطلب: ۹۲۶۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از توفیقات آموزش و پرورش بهره‌مندی از نیروی انسانی شایسته است

در برنامه دوره ضمن خدمت مدیران سه دوره آموزش و پرورش ناحیه چهار مدیر کل آموزش وپرورش اصفهان اظهار داشت: یکی از توفیقات آموزش و پرورش بهره مندی از نیروی انسانی شایسته است.
وی در ادامه فرهنگیان را انسانهایی با صداقت دانست که خالصانه و در نهایت وجدان کاری با همه کمبودها و نارسایی ها و مسائل و مشکلاتی که در آموزش و پرورش وجود دارد وظیفه ذاتی شان را به نحو احسن انجام می دهند.
وی در ادامه افزود : بنده به عنوان خدمتگزار تک تک شما این قامت شکوهمند و انسانیت را ارج می نهم و سر تعظیم و فروتنی فرود می آورم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: آموزش و پرورش ناحیه چهار از دو ویژگی خاص برخوردار است ؛ اول اینکه این ناحیه بزرگترین و پرجمعیت ترین ناحیه اصفهان است و تراکم دانش آموزی در این ناحیه بیشتر از نواحی و مناطق دیگر استان است و بیشترین تعداد همکاران فرهنگی در آن خدمت می کنند. و دوم اینکه این ناحیه بخش بزرگی از مناطق محروم و حاشیه شهر اصفهان را پوشش می دهد که انبوهی از مهاجران در این ناحیه ساکن و دانش آموزان مشغول تحصیل هستند . طبیعی است که برنامه ریزی و تدارک آنها مشکلات خاص خود را دارد. این چنین وضعیتی، تنوع قومیتی، با این حجم از محرومیت تلاش مضاعف، کار مداوم و مستمر می طلبد و شما مدیران محترم آنرا به جان خریده اید و در حال ایفای متعهدانه این مسئولیت خطیر هستید.
وی در ادامه با اشاره به این موضوع اظهار داشت: این وضعیت با رشد و گسترش آسیب های اجتماعی رابطه مستقیمی دارد. یکی از رسالت های شما در این ناحیه، کنترل و مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان عزیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار