مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:راهیابی دو نفر از دانش آموزان استان به مرحله کشوری المپیادهای علمی

سنندج(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از درخشش دو نفر از دانش آموزان استان در مرحله دوم المپیادهای علمی و راهیابی آنان به مرحله کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:راهیابی دو نفر از دانش آموزان استان به مرحله کشوری المپیادهای علمی

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ،با اعلام این خبر گفت:ماردین نیچی در رشته کامپیوتر و محمد راغب فروتن نسب در رشته سلول های بنیادی از دانش آموزان دبیرستان تیزهوشان ناحیه دو سنندج در مرحله دوم المپیادهای علمی خوش درخشیدند و موفق شدند به مرحله کشوری المپیادهای علمی راه پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 96 نفر از دانش آموزان استان موفق به گذر از مرحله اول آزمون المپیادهای علمی کشور شده و در اردیبهشت 98 در مرحله دوم به رقابت پرداختند، که از این تعداد دو نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

قربانی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به تمامی پذیرفته شدگان، خانواده آنان و عوامل آموزشی و اجرایی دلسوز و پرتلاش مدارس تیزهوشان ناحیه دو سنندج گفت: وزارت آموزش و پرورش برای آمادگی هرچه بهتر این پذیرفته شدگان، کلاس های آمادگی برگزار می کند که پذیرفته شدگان می‌توانند از روز پنج‌شنبه 20 تیرماه جهت ثبت نام در این کلاس های تابستانی اقدام نمایند و کلاس ها از روز شنبه 22 تیرماه 98 در دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار می شود.

گفتنی است؛ مرحله نهایی المپیادهای علمی دانش آموزان شهریورماه 98 برگزار خواهد شد و از کل شرکت کنندگان در تمامی رشته ها 40 نفر به مرحله نهایی(اردوی علمی) راه خواهند یافت که پس از برگزاری آزمون نهایی 8 نفر حائز مدال طلا، 16 نفر مدال نقره و 16 نفر نیز مدال برنز خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار