برگزاری هر محفل به نام "شهدا"مرور عبور از آن دوران سخت برای کشور است

ایلام (پانا) معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، در ایلام ااظهار داشت:هر محفلی که با یاد و نام شهدا برگزار می‌شود، فرصتی است برای مرور حوادث و رخدادهای مختلف که کشور از آن عبور کرده است و یادآوری این حوادث جمهوری اسلامی را به سمت آینده‌ای روشن سوق خواهد داد .

کد مطلب: ۹۲۵۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هر محفل به نام "شهدا"مرور عبور از آن دوران سخت برای کشور است

سردار نعمان غلامی با بیان این که باید بدانیم جمهوری اسلامی با چه دشواری‌ها و‌ سختی‌هایی از این گردنه‌ها عبور کرده و این ارزش باید توسط ملت و نظام حفظ شود ،ادامه داد : ترورها در طول انقلاب اسلامی با هدف مرعوب کردن نظام و ملت انجام شده است و این حرکت‌ها اهداف استکبار را کند خواهد کرد و ما باید در این راستا با شهدا میثاق بسته و راه آنان را ادامه دهیم.

وی بیان داشت: در فضایی که مستکبرین با ظلم جان و مال مستضعفین را گرفته است، حقوق بشر راهی برای تحقق اهداف پلید استکبار در منطقه و جهان است، و جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار عدالت و شرافت در دنیا است.

سردار غلامی اظهار کرد : اگر پرونده‌های حقوق بشر آمریکایی بررسی شود بیش از ۱۵۰ جنایت بزرگ علیه مسلمانان و مردم مظلوم انجام داده که نمونه آن در کشور یمن، عراق، سوریه و ... به‌خوبی مشخص است.

وی تصریح کرد: هر عاملی که مانع منافع آمریکایی‌های برای جنایت علیه ملت‌های آزادی خواه خواهد شود، آنان با به‌کارگیری انواع ابزار تلاش می‌کنند این اهداف کثیف خود را محقق سازند و جمهوری اسلامی همواره پیام‌های روشن را در حمایت از ملت‌های آزاده در هر مکتبی بیان کرده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در مقطع ۴۰ ساله عمر با برکت نظام و از روزهای اول شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم نظام شده که ۱۳ هزار آن توسط گروهک پلید منافقین به شهادت رسیده است که تنها ۲۰۰ نفر از آنان ها شخصیت‌های تاثیر‌گذار انقلابی بوده‌اند و همواره ملت ایران قربانی این جنایت‌ها شده است.

وی با اشاره به شهدای ترور ایلام اشاره کرد و گفت: استان شهید پرور ایلام در راستای حفظ آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی‌، غیاثی‌ها و درویشی‌هایی را تقدیم کرده است، بنابراین ادامه دادن راه این عزیزان از وظایف ارزشمند ملت و مسوولان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار