سازمان دانش آموزی در برنامه «بوم یا مدرسه محوری» پرقدرت وارد شود

کرمان(پانا) - معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت : به دلیل مشکلات اقتصادی نباید برنامه ای درحوزه پرورشی وفرهنگی تعطیل شود.

کد مطلب: ۹۲۵۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی در برنامه «بوم یا مدرسه محوری» پرقدرت وارد شود

صدیقه مرادی معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل در نشست یک روزه مسئولان سازمان دانش اموزی شهرستان ومناطق استان با تقدیر از زحمات مسئولان سازمان گفت : شما به غیر از انجام برنامه ها وفعالیت هایی که در پست سازمانی شما تعریف شده ، فعالیت های خطیر و متعدد سازمان دانش آموزی را نیز انجام می دهید و مصداق افراد چندپیشه هستید .

وی افزود :سازمان دانش آموزی علاوه بر فعالیت های تربیتی باید در بحث پشتیبانی و درآمدزایی به طور جد وارد شود تا بتواند برنامه های حوزه پرورشی را پشتیبانی نماید.

معاون پرورشی وفرهنگی تأکید کرد : در سال تحصیلی جدید قرار است برنامه بوم یا مدرسه محوری در مدارس دوره دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه اجرا شود و هفته ای دوساعت از برنامه کلاسی به فعالیت های تربیتی مورد علاقه دانش اموزان اختصاص یابد و باید سازمان دانش آموزی از این فرصت طلایی جهت اجرای برنامه های خود در مدارس بهره ببرد .مسئولان سازمان با مشورت و همفکری با مربیان پیشتاز ، محتوی متناسب با ذائقه دانش آموزان امروزی تهیه کنند و در اختیار مدیر مدرسه قرار دهند.

مرادی اظهار داشت : اعضای پیشتاز سفیران فرهنگی هستند که باید در جامعه و خانواده نقش الگویی داشته باشند وباید در زمینه تقویت بنیه اعتقادی آنان برنامه ریزی کرد . گاهی دانش آموزان از عدم آگاهی ضربه می خورند و تحت تأثیر فشار همسالان قرار می گیرند .

معاون پرورشی وفرهنگی به مسئولان سازمان توصیه نمود که با همکاری اداره مشاوره ، پیشتازان فعالیت های خود مراقبتی را یاد بگیرند تا بتوانند از خودشان در مقابل آسیب ها محافظت نمایند.

وی تصریح کرد : همه عوامل پرورشی وتربیتی باید تلاش کنند که هیچ فعالیتی به خاطر مشکلات اقتصادی تعطیل نشود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار