وظیفه مدیران و مسئولان ، خدمت صادقانه به مردم است

بهاباد (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در جلسه شورای اداری بهاباد با اشاره به اینکه وظیفه ما مدیران ومسئولان خدمت صادقانه به مردم است گفت: اگر ما یک خدمتی درجامعه انجام دادیم این به صورت یک یادگارماندگاری می ماند.

کد مطلب: ۹۲۵۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه مدیران و مسئولان ، خدمت صادقانه به مردم است

به گزارش خبرگزاری پانا ، احمد ترحمی بهابادی در نشست شورای اداری شهرستان بهاباد با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) ،یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی را گرامی داشت.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه وظیفه ما مدیران و مسئولان خدمت خالصانه به مردم و اینکه فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است افزود: اگر ما یک خدمتی درجامعه انجام دادیم این به صورت یک یادگارماندگاری می ماند.

ترحمی بهابادی اظهار داشت: ارتباط مستمر مدیران شهرستان با ائمه جمعه و جماعات لازم به توجه است، زیرا ائمه جمعه در بین مردم حضور بیشتری دارند و از مشکلات با خبر هستند که این تعامل باعث می شود گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی نیز به مردم و جامعه منتقل شود.

وی یادآور شد: ارتباط موثر با رسانه ها یکی از معیارهای مهم در ارزیابی مدیران، فرمانداران و بخشداران است بر این اساس که رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مدیران هستند و این ارتباط باعث می شود علاوه بر شناسایی مشکلات، اقدامات انجام شده نیز تبیین گردد.

این مقام مسئول تلاش برای ایجاد نشاط سیاسی در جامعه را یکی از اهداف مهم دانست و تاکید کرد: امید است با تلاش برای ایجاد نشاط سیاسی در جامعه شاهد حضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و سایر برنامه های ملی و مردمی باشیم و بر این اعتقادیم با عدم وجود نشاط سیاسی، رونق تولید و فعالیت های اقتصادی نیز با مشکل رو به رو می شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداریزد از ابلاغ بخشنامه بسته تشویقی وزارت کار و تامین اجتماعی به فرمانداران و بخشداران درمورد بیمه های تامین اجتماعی خبرداد.

ترحمی بهابادی تصریح کرد :مسئولان باید از هزینه های غیرضروری و تشریفات در جلسات و برنامه های اداری خود صرفه جوئی کنند و از تشریفات زائد خودداری کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت های شهرستان برای صنعت گردشگری تاکید کرد و گفت: ظرفیتهای شهرستان درمسیر گردشگری موزه علوم طبیعی و کویرنوردی نجوم و ستاره شناسی گام بردارند تا رونق اقتصادی در این شهرستان ایجاد شود.

ترحمی بهابادی با تاکید بر صیانت از حقوق اجتماعی، حمایت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از مسئولان خواست سعی شود جلسات درساعات غیر اداری برگزارشود تا مسئولان بتوانند درساعات اداری پاسخگوی مردم باشند.

ترحمی یکی از مهم ترین سیاست مدیران ارشد را ایجاد روحیه امید آرامش و نشاط سیاسی در جامعه دانست و بیان کرد: اگر در جامعه ای نشاط سیاسی و اجتماعی ومشارکت مردم نباشد قطعا رونق تولید نیزتحقق نخواهد یافت.

درپایان جلسه محمد هوشمند بهابادی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد و حسین زینلی بهابادی به عنوان بخشدار بخش مرکزی به حاضرین معرفی شدند.

مهدی اخوان بهابادی - خبرنگار پانا - شهرستان بهاباد

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار