تجلیل از منتخبین پنجمین دوره ی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی

اردبیل (پانا) - مراسم تجلیل از منتخبین پنجمین دوره ی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با حضور مدیر کل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل در خانه معلم برگزارشد.

کد مطلب: ۹۲۴۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از منتخبین پنجمین دوره ی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل در این مراسم، هدف از جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی را ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش در شیوه های تدریس سنتی، مکتوب نمودن و به اشتراک گذاشتن تجربیات آموزشی و توسعه روش های فعال نوین یاددهی - یادگیری عنوان کرد .

احمد ناصری بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی و توجه به ابتکارات و نوآورری را لازمه اثر بخشی در فرایند تعلیم و تربیت دانست و بر استفاده از این روش ها و بهره گیری از تکنولوژی های مرتبط توسط معلمین و مربیان تاکید کرد .

در ادامه این مراسم، معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: پنجمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی 98-97، در« 8 سرفصل منتخب » از کتاب درس تفکر و سبک زندگی در پایه های هفتم و هشتم برگزارشد .

سید غلامحسن خلیلی موسوی افزود: مخاطبین جشنواره، مدرسین درس تفکر و سبک زندگی بودند که پس از ارائه طرح درس و فیلم تدریس خود در مرحله منطقه ای جشنواره شرکت نموده و منتخبین مرحله منطقه ای به مرحله استان راه یافتند .

در این جشنواره «101نفر» شرکت کرده بودند که از این تعداد «38 نفر» به مرحله استانی راه یافتند و پس از داوری آثار رسیده » در مرحله استانی تعداد «10نفر» به مرحله کشوری معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار