در پاسخ به ابراز لطف مردم شریف و فرهنگیان فهیم استان صادر شد

پیام تشکر مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از مردم و فرهنگیان این استان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پیامی از ابراز لطف و عنایت مردم شریف استان، مسئولین و به ویژه فرهنگیان فهیم قدردانی نمود.

کد مطلب: ۹۲۳۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از مردم و فرهنگیان این استان

به گزارش پانا سیستان و بلوچستان متن پیام حمید رضا رخشانی مدیر کل آموزش و پرورش استان به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را سپاسگزارم که توفیق خدمتگزاری به مردم نجیب سیستان و بلوچستان و به ویژه همکاران دانا و فهیم فرهنگی و دانش آموزان ساعی و عزیز را از سنگری به سنگر دیگری برای اینجانب فراهم نمود. بی شک مسئولیت فرصت مغتنمی برای ادای دین به همگان بوده و خواهد بود.

باور قلبی دارم که این همه ابراز محبت و صمیمیت شما گرامیان یقینا بار مسئولیت را برای حقیر سنگین کرده و باید با نگاهی متفاوت از گذشته برای پیشبرد اهداف و برنامه ها تلاش کنیم.

اینجانب ضمن سپاس فراوان از ابراز لطف و عنایت همه بزرگواران، امید آن دارم تا در سایه عنایات حضرت حق و تدبیر و تلاش مهرآفرین همکاران عزیزم در اقصی نقاط استان پهناور سیستان و بلوچستان با رویکرد همدلی، همراهی و هم افزایی، در سال رونق تولید با برنامه ریزی های مناسب و صحیح و بر اساس سیاستهای سند تحول بنیادین زمینه تربیت اخلاقی و علمی دانش آموزان و بهره گیری از ظرفیت و توانمندی باالقوه آنان در راستای تولید کسب و کار و تقویت روحیه کارآفرینی بیش از پیش فراهم و میسر گردد.

توفیق و سربلندی همگان را از درگاه حضرت باریتعالی آرزومندم.

حمیدرضا رخشانی

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار