چالش حال حاضر آموزش و پرورش بحران هویتی نسل جوان است

زاهدان (پانا)_ به گفته معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بحرانی که هم اکنون در کل کشور چالش جدی برای آموزش و پرورش محسوب می شود بحران هویتی در نسل جوان است که باید با برنامه‌ریزی درست این بحران را برطرف کنیم.

کد مطلب: ۹۲۳۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
چالش حال حاضر آموزش و پرورش بحران هویتی نسل جوان است

علیرضا کاظمی صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که در سالن شهید علی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد اظهار داشت: تعلیم و تربیت با ظرافت ها، لطافت ها و متغیرهای متعددی سر و کار دارد لذا بر این اساس باید اختیاری و آگاهانه انجام گیرد تا در حل بحران های هویتی نسل جوان بیش از پیش موفق شویم.

او عنوان داشت: استان سیستان و بلوچستان نشان داده است که در عرصه های مختلف، توانمندی‌های منحصر به فردی دارد و با همه محرومیت‌ها به موفقیت های بسیار ارزشمندی در عرصه تربیت نیروی انسانی رسیده است.

کاظمی با اشاره به اینکه مدیریت در تعلیم و تربیت بسیار سخت است بیان کرد: در این دستگاه باید مواظب رفتار، گفتار و کردارمان باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ما امروز در این استان حساس نیازمند آن هستیم که نگاه ما به آموزش و پرورش نماد وحدت و همدلی درونی باشد چرا که یکی از کارکردهای مهم آموزش و پرورش ایجاد یک انسجام اجتماعی است.

او در پایان تصریح کرد: اگر در نظام تعلیم و تربیت کوچک انگاری صورت می پذیرد از بی توجهی مسئولین است و در عکس این قضیه بزرگ انگاری این دستگاه نیز مرهون توجه مسئولین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار