کنگره بزرگداشت سرداران و 240 شهید محلات ناحیه 4 منطقه 16

تهران (پانا) -  مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 در مراسم کنگره بزرگداشت سرداران و 240 شهید محلات یاخچی آباد، چهارصد دستگاه و شهرک وصال که در سرای محله یاخچی آباد بر پا شد حضور یافت.

کد مطلب: ۹۲۳۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کنگره بزرگداشت سرداران و 240 شهید محلات ناحیه 4 منطقه 16

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش پرورش منطقه 16تهران، در این مراسم که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برپا گردید علاوه بر مدیر آموزش و پرورش، پور نصر شهردار جدید الانتصاب منطقه ، سردار صابری ،سرگرد اکبری، جلالی مدیرکل بنیادشهید شهرداری و خانواد ه های معظم شهدای محلات یاخچی آباد، چهارصد دستگاه و شهرک وصال و سایر میهمانان و مدعوین حضور داشتند.

پس از سخنرانی میهمانان و مدعوین کنگره و خاطره گویی برخی همرزمان شهدای دوران دفاع مقدس، تشییع پیکر پاک شهید گمنام و حضور در این مراسم از جلوه های ویژه ایثار و شهادت این مراسم به شمار می رفت که با شعر خوانی صابر خراسانی از حال و هوای ویژه ای بر خوردار گشت.

در پایان این مراسم با اهداء لوح یادبود به خانواده های معظم شهدای دوران دفاع مقدس یاد و خاطره فداکاری های این اسطوره های بی بدیل شجاعت در اذهان زنده و ماندگار گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار