استاندار مرکزی:

بالغ بر 80درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال گذشته محقق شده است

اراک(پانا)- استاندار مرکزی در آیین بیست و یکمین جشنواره تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان مرکزی گفت: بالغ بر 80درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال گذشته محقق شده است.

کد مطلب: ۹۲۱۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بالغ بر 80درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال گذشته محقق شده است

«سیدعلی آقازاده» در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهار داشت: مرحوم دکتر محمدرضا حافظی، سالها عمر پربار خود را در راه خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز و دانش آموزان و نیازمندان صرف کرد، لذا درگذشت ایشان موجب تألم و تأثر آحاد مختلف جامعه و مسئولین شد.

وی تصریح کرد: درست است که اکنون دکتر حافظی در جمع ما حضور ندارند اما یاد و خاطره تلاش ها و خدمات صادقانه ایشان برای همیشه در ذهن مردم، خانواده ها و دانش آموزانی که امروز مشغول علم آموزی هستند و به مدیران فردای ایران اسلامی بدل می شوند، خواهد ماند.

آقازاده تأکید کرد: ذهن فرزندان این مرز و بوم مملو از محبت ها و کارهای بزرگی است که مرحوم حافظی و دوستان و هم پیمانان اشان انجام دادند، زیرا حاصل تلاش های این مرد بزرگ در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور منجر به صرف میلیاردها ریال جهت احداث فضاهای آموزشی شد تا فرزندان ما در محیط آموزشی خوب و استاندارد تحصیل کنند و به طور حتم در این فضاهای آموزشی افرادی رشد می کنند که در آینده مایه مباهات کشور خواهند بود .

استاندار مرکزی بیان داشت: فارغ از میزان کمک های مالی خیرین، مهم نیات این بزرگواران است، که طی این سال ها با همت بلند خویش کارهای بزرگی را انجام داده اند که در تاریخ آموزش و پرروش ثبت و ضبط شده است و تا همیشه به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: در برهه های مختلف اقتصادی خیرین یار و یاور آموزش و پرورش بوده اند و حمایت های آنها همیشه جاری و ساری بوده است و این بسیار ارزشمند است که در هر مقطعی از شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خیرین مدرسه ساز مسیر خود را به درستی انتخاب و طی کرده اند.

آقازاده با اشاره به میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز در جشنواره بیستم خاطرنشان کرد: خیرین محترم استان مرکزی در جشنواره سال گذشته، حدود 18 میلیارد تومان متعهد شدند که تا کنون بالغ بر80 درصد آن تحقق پیدا کرده است و مابقی در شرف انجام است، اما امیدواریم در بیست و یکمین جشنواره تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز، قدم های بهتر و بلندی را برای نوسازی، بهسازی و تجهیز مدارس استان برداریم.

استاندار مرکزی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی استان مرکزی گفت: امروزه بیش از گذشته به ساختمان های مناسب و استاندارد و فضاهای مطلوب آموزشی برای دانش آموزان نیاز داریم زیرا ساختمان های آموزشی به دلیل تعدد طردد و شرایط خاص دوره سنی جواین و نوجوانی دانش آموزان زودتر از سایر ساختمان ها فرسوده می شوند بنابراین نیازمند مساعدت و همراهی تمامی کسانی هستیم که در این مسیر برای احداث، نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی به ما کمک می کنند .

آقازاده در پایان یادآور شد: به همت و تلاش خیرین مدرسه ساز و اقدامات انجام شده از سوی آموزش و پرورش، نوسازی و مجمع خیرین مدرسه ساز استان، کارنامه درخشانی طی این سال های در جذب و مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی داشته ایم و توانسته ایم به عنوان یکی از استان های برتر در سطح کشور در این حوزه مطرح باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار