معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس سراسر کشور در شهریورماه سال 98

مشهد (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس سراسر کشور در شهریورماه سال 98 خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس سراسر کشور در شهریورماه سال 98

رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس با شعار "تجربه های موفق مدارس، گامی برای تحقق عملی راهبرد مدرسه محوری" در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای سیاست مدرسه محوری و کاهش تمرکز و به منظور بهره گیری از ظرفیت های مدارس بویژه مدیران موفق مدارس می توانند در این جشنواره ملی نسبت به ارائه تجربه های خود اقدام نمایند.

صابری تولایی تصریح کرد: همکاران محترم همه مدارس مشمول طرح (مدارس دوره ابتدایی و دوره دوم متوسطه) می توانند آثار خود را تا پایان خردادماه 98 در سایت جشنواره به نشانی:fses.sru.ac.ir بارگذاری نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی به هنگام در این خصوص خاطرنشان کرد: شایسته است رؤسا و معاونین آموزشی ادارات آموزش و پرورش استان با استفاده از تمام ظرفیت های تبلیغی این موضوع را به اطلاع همکاران ذینفع در مدارس برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار