فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شادگان معرفی شد

شادگان - ( پانا ) - سرهنگ جماشیانی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شادگان معرفی شد

کد مطلب: ۹۱۹۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شادگان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شادگان با حضور مهندس حاجیان فرماندار شادگان، سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان شادگان سرهنگ صالحی جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان و هیئت همراه ، کیانی راد دادستان شادگان ، مسئولین ادارات و دستگاهها ، شیوخ و سران عشایر و سایر اقشار مختلف مردم شادگان در محل سالن ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مهندس حاجیان فرماندار و رئیس شورای تامین شادگان در این مراسم اظهار داشت: در مدت ۱۴ ماه گذشته فرمانده انتظامی شادگان در تکریم ارباب رجوع و ایجاد امنیت تلاش زیادی داشته است.

سعید حاجیان تصریح کرد: در بحران سیل نیروی انتظامی حضور پررنگی داشت، برقراری نظم و امنیت مناطق سیل زده شادگان، امداد و نجات سیل زدگان و فعالیت گروه‌های جهادی و حفاظت سیل بندها از دیگر مأموریت‌های پلیس در شادگان بود.

او افزود: فرمانده انتظامی شهرستان شادگان در مجموعه شورای تأمین حضور مستمری داشت و افکار خوب وی مورد استقبال بزرگان عشایر و مردم این شهرستان قرار گرفت و خواهان ماندن وی در این شهرستان بودند.

فرماندار شادگان اظهار داشت: با توجه به میزان تهدیدات و سرمایه گذاری‌های گسترده دشمن در حوزه‌های اجتماعی، اشتغال و تورم نیاز به برنامه ریزی همراه با بصیرت است

حجت الاسلام و المسلمین شرفی امام جمعه شادگان نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به رشادت‌های نیروی انتظامی ، اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نماد و مظهر اقتدار نظام، نظم و امنیت است.

امام جمعه شادگان با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی به اهمیت ایجاد و حفظ امنیت در جامعه و بین مردم پرداخت و تصریح کرد: مردم همواره قدردان و پشتیبان این تلاشها و زحمات جان بر کف نیروی انتظامی هستند.

امام جمعه شادگان همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ جماشیانی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ، از زحمات سرهنگ میررضایی فرمانده پیشین نیروی انتظامی شادگان تقدیر و تشکر کرد

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان نیز در مراسم بر ضرورت همدلی برای تأمین امنیت تاکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب و نظام برای ایجاد ناامنی در جامعه اسلامی تلاش می‌کنند که اقتدار پلیس برای ناکامی دشمنان بسیار مهم است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی و شورای تامین شادگان آمار جرایم خشن در این شهرستان 13 درصد کاهش داشته است

او اظهار داشت: کاهش جرم و همچنین تلفات جانی در شادگان حاصل برنامه ریزی دقیق و تعامل همکاری دستگاه‌های این شهرستان است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: مردمداری در بین کارکنان نیروی انتظامی ضرورت دارد و باید با افزایش همدلی و مشارکت بین مردم و پلیس به انجام هرچه بهتر وظایف محوله کمک کرد.

در این آئین از زحمات سرهنگ میر رضایی فرمانده پیشین انتظامی شهرستان شادگان تقدیر شد و سرهنگ اسکندر جماشیانی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی در شادگان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار