بهره‌برداری از 5 کیلومتر مسیر دوبانده تفت- دهستان شیرکوه در آینده‌ای نزدیک

تفت (پانا) - محمد محامدی در نشست بررسی مشکلات منطقه ده بالا در دفتر خبر این منطقه گفت: یکی از نگرانی‌های عمده در سال گذشته، بحران کم‌آبی بود به طوریکه از ابتدای سال 97 بیشتر زمان جلسات با حضور بخشداران به‌منظور مدیریت آب‌رسانی سیار در مناطق روستایی بود و خوشبختانه با بارش‌های اخیر این مشکل تا حدودی رفع شده است.

کد مطلب: ۹۱۸۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از 5 کیلومتر مسیر دوبانده تفت- دهستان شیرکوه در آینده‌ای نزدیک

محمد محامدی فرماندار شهرستان تفت در نشست بررسی مشکلات منطقه ده بالا گفت: 5 کیلومتر از مسیر دو بانده تفت به دهستان شیرکوه به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و در دیدار استاندار از این مناطق نیز خواستار پیگیری برای تخصیص اعتبار ملی و استانی برای ادامه این مسیر شدم.
فرماندار شهرستان تفت خواستار توجه ویژه مسئولین استان به شهرستان تفت شد و خاطرنشان کرد: ییلاقات شهرستان تفت نیازمند توجه جدی مسئولان استان است و با توجه به حضور پرشمار از مرکز استان در ایام تعطیل سال در این مناطق و با توجه به اعتبارات محدود دهیاری‌های مناطق ییلاقی بر اساس جمعیت ساکن، امکان خدمت‌رسانی مناسب وجود ندارد و باوجود تلاش‌های دهیاران در این مناطق، شاهد ضعف‌هایی درزمینهٔ جمع‌آوری پسماند در این مناطق هستیم.
محامدی در ادامه افزود: در کارگروه پسماند استان مصوب گردید در طرح جامع پسماند شهر یزد، شهر تفت و بخش مرکزی آن نیز دیده شود و با اجرایی شدن این طرح این معضل بزرگ رفع خواهد شد که اجرایی شدن آن نیازمند عزم جدی مسئولین استان است.
فرماندار تفت از بهره‌برداری بخشی از مسیر دو بانده تفت - دهستان شیرکوه خبر داد و تصریح نمود: 5 کیلومتر از مسیر دو بانده تفت به دهستان شیرکوه به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و در دیدار استاندار یزد از این مناطق نیز خواستار پیگیری برای تخصیص اعتبار ملی و استانی برای ادامه این مسیر شدم و امیدوارم این مسیر به‌طور کامل در آینده‌ای نزدیک دو بانده گردد.
محامدی بیان نمود: مشکلات گازرسانی به منطقه ده بالا نیز با برگزاری جلسات متعدد رفع شده و در دیدار با مدیران شرکت گاز استان تسریع درروند اجرایی این پروژه را خواستار شدم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد گازرسانی به‌تمامی نقاط دهستان شیرکوه باشیم.
فرماندار شهرستان تفت بابیان حمایت از سرمایه‌گذاران بومی اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاری افراد بومی در مناطق ییلاقی شهرستان را در دستور کار قرار داریم و امیدواریم در انجام پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی، سرمایه‌گذاران شهرستان پیشگام و پیش‌قدم باشند.
فرماندار شهرستان تفت خواستار نظارت جدی برساخت و سازها در حریم رودخانه‌ها شد و تأکید نمود: پارها در حضور مسئولین و دهیاران خواستار برخورد جدی و قاطع به متجاوزان حریم رودخانه شدم و امیدوارم با حمایت مسئولین دستگاه قضایی و پیگیری ویژه آب منطقه‌ای استان این اتفاق رخ دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار