اطعام ۱۷۰۰ خانوار یتیم شهرستان زاهدان توسط خیران نیکوکار

زاهدان (پانا) - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۴ شهرستان زاهدان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان هزار و ۷۰۰ خانوار با اولویت زنان سرپرست خانوار و ایتام توسط خیران نیکوکار این شهرستان اطعام شدند.

کد مطلب: ۹۱۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اطعام ۱۷۰۰ خانوار یتیم شهرستان زاهدان توسط خیران نیکوکار

احمدرضا براهویی، رییس کمیته امدادمنطقه ۴ شهرستان زاهدان اظهار کرد: ماه رمضان ماه رحمت الهی، ماه میهمانی خدا، ماه مغفرت و ماه نزول قرآن کریم و فرصتی برای رسیدگی به امور مادی و معنوی نیازمندان است .

او افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان و هفته اطعام نیازمنداو اکرام ایتام کمیته امداد برنامه‌های مختلفی را برای جذب کمک‌های مردمی و به ویژه حامی برای ایتام و طرح محسنین دارد.

رییس کمیته امداد منطقه ۴ شهرستان زاهدان بیان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان هزار و ۷۰۰ خانوار با اولویت زنان سرپرست خانوار و ایتام توسط خیران نیکوکار این شهرستان اطعام شدند.

براهویی با اشاره به اینکه ۲۱۰ سبد غذایی در اختیار خانواده‎‌های ایتام قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: در طی این مدت ۲۵ کیلو گوشت گوسفند در بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شده است.

او با اشاره به اطعام نیازمندان در این ماه پرخیر و برکت، عنوان داشت: خیران شهرستان زاهدان در ماه مبارک رمضان ۲۵۰ بسته پوشاک و ۲۰۰ جفت کفش به دانش آموزان مناطق روستایی این شهرستان کمک کردند.

رییس کمیته امداد منطقه ۴ شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: همچنین توزیع سه عددیخچال، ۸عدد کولر و ۲۰عدد پنکه بین مددجویان و بیماران صعب العلاج کمیته امداد منطقه ۴ این شهرستان انجام شده است.

براهویی افزود:دیدار حامیان با فرزندان معنوی، سرکشی از مددجویان، توزیع سبدغذایی، برپایی سفره‌های آسمانی با حضور خیران، حامیان و مسئولان، جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد منطقه ۴ این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار