انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین مدیریت شعب بانک مسکن کرمان و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

کرمان(پانا) - طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و مدیریت امور شعب بانک مسکن استان کرمان تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین مدیریت شعب بانک مسکن کرمان و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان منعقد شد.

کد مطلب: ۹۱۷۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین مدیریت شعب بانک مسکن کرمان و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و حسین حاجی پور مدیریت شعب بانک مسکن استان کرمان تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و مدیریت شعب بانک مسکن کرمان منعقد شد.

شایان ذکر است در راستای گسترش و ارتقاء تعامل و همکاری در زمینه ارائه خدمات فی مابین بانک مسکن و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان این تفاهم نامه منعقد شده است.

گفتنی است مراجعه به مدارس معرفی شده از سوی اداره کل در نواحی مختلف کرمان و شهرستان ها و برگزاری کارگاه های آموزشی برای مخاطبان به منظور ارتقا سطح اگاهی جوانان و نوجوانان مدارس استان به هماهنگی مسئولان نواحی آموزش و پرورش و ترغیب و تشویق آن ها به افتتاح انواع حساب پس انداز آتیه از جمله حساب صندوق مسکن جوانان، پرداخت انواع تسهیلات مشارکت مدنی از جمله تسهیلات بافت فرسوده به شرکت تعاونی ها و اعضای معرفی شده از سوی اداره کل درچارچوب سیاست های اعتباری و همچنین همکاری بانک در زمینه معرفی پروژه های مسکن مهر فاقد عضو به اداره کل جهت احیا و ادامه فرآیند اجرای پروژه، اعمال معافیت بهای صدور کارت و تمبرمالیاتی افتتاح حساب مسکن جوانان به مبلغ ۳۳هزار ریال برای دانش آموزان در زمان افتتاح حساب و... را می توان از تعهدات بانک نام برد.

لازم به ذکر است اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز متعهد شد تا بانک را به عنوان یکی از بانک های عامل به کارفرمایان و پیمانکاران خود جهت همکاری های فی مابین در راستای اجرای موضوع تفاهم نامه جهت افتتاح حساب و تمرکز وجوه مالی معرفی کند و ترغیب و تشویق پیمانکاران مرتبط با اداره کل و معرفی آنان به شعب منتخب بانک به منظور صدور انواع ضمانت نامه بانکی را می توان از دیگر تعهدات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار