اجرای طرح ضربتی "فتح یک" در قم با 2 گردان عملیاتی پلیس

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم از آغاز اجرای طرح ضربتی " فتح یک" با 2 گردان عملیاتی پلیس در سطح شهر قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ضربتی "فتح یک" در قم با 2 گردان عملیاتی پلیس

سردار" عبدالرضا آقاخانی" در حاشیه آغاز این طرح، اظهار داشت: سال 98 سالی پرتلاش برای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، دغدغه های مردم ، مسئولان، علما و مراجع معظم تقلید برخورد جدی با بزهکاران و پاکسازی کانون های جرم است بنابراین طرح ضربتی فتح یک با این اهداف اجرا می شود.
وی تمامی عملیات ها و برنامه هایی که امسال طراحی شده اند را خروجی اتاق های اندیشه ورزی پلیس دانست و ابراز امیدواری کرد که اجرای این طرح ها تاثیرگذاری مطلوبی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان اعلام داشت: یکی از مطالبات به حق شهروندان برخورد قاطع با ناهنجاری ها و بزهکاری ها در سطح جامعه است و سعی پلیس بر آن است تا بر اساس وظیفه ذاتی خود به عنوان مسئول امنیت و انتظامات استان این دغدغه را مرتفع کند.
سردار آقاخانی افزود: اجرای طرح عملیاتی فتح یک مقارن شده با ماه باعظمت و پر برکت رمضان و امیدوارم به برکت این ایام نتایج خوبی را در طرح به دست آوریم.
فرمانده انتظامی استان توان بکارگیری شده در این طرح را بالغ بر 2 گردان عملیاتی و 190 دستگاه خودرو و موتورسیکلت دانست و اهداف این طرح را پاکسازی کانون های جرم و برخورد قاطع با بزهکاران اعلام کرد .

کشف بیش از 90 کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح ضربتی "فتح یک" در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف بیش از 90 کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح ضربتی فتح یک در قم خبر داد.
سرهنگ " مراد حسین جعفریان" اظهار داشت: طرح فتح یک در طول 3 روز در سطح شهر قم به اجرا درآمد و توفیقات مناسبی حاصل شد.
وی افزود: با اجرای این طرح بیش از 90 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 46 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و 278 نفر معتاد دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: همچنین 12 خودرو و 37 موتورسیکلت مسروقه کشف و 65 خودرو و 131 موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرهنگ جعفریان اضافه کرد: در این طرح 250 واحد صنفی بازدید و حدود 23 باب قهوه خانه غیرمجاز پلمپ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: در طول اجرای این طرح علاوه بر دستگیری 72 نفر به اتهام سرقت و 39 نفر به اتهام شرارت و حدود 129 سارق نیز مورد کنترل و رصد قرار گرفتند.
سرهنگ جعفریان با اشاره به کشفیات انواع سرقت نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از 70 مورد سرقت از منازل، اماکن، مغازه، قطعات و ... کشف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار