مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس معرفی شد

شیراز (پانا) - امروز در مراسمی دکتر شهرام منتصری به عنوان سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس معرفی و از خدمات و تلاشهای مهرزاد بوستانی مدیرکل پیشین تقدیر شد.

کد مطلب: ۹۱۵۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس صبح امروز با حضور بهمن افراسیابی معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و هیات همراه ، دکتر قاسمی ریاست سازمان جهاد کشاورزی ، حجت الاسلام والمسلمین قائمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ،رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ، تعدادی از مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی استان ونیز جمع کثیری از خبرنگاران و اصحاب رسانه های گروهی در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس برگزار شد.

شهرام منتصری یکی از چهره های شناخته شده و برجسته در حوزه منابع طبیعی فارس و دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت استراتژیک است و بیش از بیست سال سابقه مدیریت در ادارات امور اراضی،آبخیزداری و منابع طبیعی را دارا است .

از دیگر سوابق مدیریتی او می توان به معاونت سازمان امور اراضی استان فارس و معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار