معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان: مهارت آموزی لازمه زندگی هزاره سوم است

زاهدان(پانا)- معاونت پرورشی و فرهنگی سیستان وبلوچستان خواستار فراگیر شدن مهارت آموزی میان دانش آموزان شد زیرا مهارت آموزی را لازمه زندگی هزاره سوم می داند.

کد مطلب: ۹۱۴۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان: مهارت آموزی لازمه زندگی هزاره سوم است

محمد کیخا صبح امروز در ارتباطی ویدیوئی که به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان دانش آموزی بازوی توانمند معاونت پرورشی و فرهنگی در امور تربیتی دانش آموزان است.

او ضمن تشکر از معاونین پرورشی و فرهنگی در اجرای مجموعه فعالیت های مفید تربیتی در سراسر استان و تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، گفت: مقام عالی وزارت بحث تشکل های سازمانی و مهارت آموزی را از اولویت های مهم این حوزه قرار داده است که تشکل های بسیج، سازمان دانش آموزی و.. از جمله آن است.

کیخا با بیان اینکه مهارت آموزی لازمه زندگی هزاره سوم است، بیان کرد: تربیت نسل آینده با هدف رسیدن به یک مدینه فاضله، با نظم و انضباط و حس مسئولیت پذیری در قالب آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی برای دانش آموزان می تواند در مهارت آموزی های سازمان دانش آموزی تسریع گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در بحث برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بایستی نگاهی همه جانبه و با گستردگی بالایی در جذب دانش آموزان داشته باشیم. به همین منظور سال گذشته ۱۶۷ پایگاه اوقات فراغت در سطح استان توانستیم ایجاد کنیم که نتایج آن نیز برای دانش آموزان مفیدی بوده است.

او عنوان داشت: تفاهم و همکاری بسیار خوبی فی ما بین معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش آموزی وجود دارد که در پویایی سازمان دانش آموزی مثمر ثمر بوده است.

کیخادر پایان با اشاره به دو اتفاق مهم و میمون در بحث سازمان دانش آموزی گفت: ساماندهی سرویس مدارس فرصت ارزشمندیست که می شود در طی مسافت خانه به مدرسه و بلعکس از آن برای مسائل تربیتی استفاده نمود. و همچنین لباس فرم دانش آموزی هم در راستای فعالیت‌های سازمان دانش آموزی در کیفیت و قیمت گذاری مناسب آن می تواند کمک شایانی به خانواده‌ها و دانش‌آموزان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار