سفر موسسه ملّی مرهم به نیشابور

نیشابور (پانا ) - معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گفت: موسسه ملّی مرهم یک سازمان مردم نهاد تخصصی‌ ترین تیم جراحی پلاستیک و ترمیمی مناطق محروم جهان است.

کد مطلب: ۹۱۳۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سفر موسسه ملّی مرهم  به نیشابور

محمدصادق دشتی افزود: موسسه ملّی مرهم یک سازمان مردم نهاد به سرپرستی پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی است، این تیم نسبت به ویزیت و درمان رایگان شکاف لب، شکاف کام و ناهنجاری ‌های همراه تولد جمجمه، سر و صورت در نقاط مختلف کشور اقدام می کند.

وی اظهار داشت: تیم درمانی این موسسه شامل جراح پلاستیک شکاف لب و کام، جراح قرنیه، متخصصین طب فیزیکی و توان بخشی و گروه آموزشی می باشد که اقدامات درمانی را به صورت کاملاً رایگان به عموم جامعه ارائه می دهند. این تیم تاکنون جرّاحی های پلاستیک و ترمیمی رایگان دیگری در دیگر استان های کشور انجام داده است.

وی گفت: برنامه ریزی برای حضور این تیم در نیشابور از حدود دو سال پیش آغاز شده است و این موسسه از تاریخ بیست و هشتم خرداد تا یکم تیرماه در نیشابور حضور پیدا می کنند.

محمدصادق دشتی با بیان اینکه این جراحی ها کاملا رایگان و طی 6 روز انجام می شوند اظهار کرد: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم برای حضور این تیم با ظرفیت سه اتاق عمل در نظر گرفته شده است و افراد پس از ثبت نام می توانند جهت درمان به این مرکز مراجعه نمایند.

افراد واجد شرایط ثبت نام با مراجعه به سایت موسسه مرهم به آدرس marhamportal.ir و بارگذاری عکس با قالب خواسته شده درخواست خود را ثبت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار