جمعی از سالمندان با حضور در آموزشگاه شاهد شهید مدرس از معلمان این اموزشگاه تجلیل کردند

بهاباد –(پانا) – به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامی داشت یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری تعدادی از سالمندان مرکز ابوو فاضل بهاباد با حضور دردبستان پسرانه شاهد شهید مدرس بهاباد با اهدای شاخه گل از معلمین ومدیر این مدرسه تجلیل وروزمعلم را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۹۱۳۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جمعی از سالمندان  با حضور در آموزشگاه شاهد شهید مدرس  از معلمان این اموزشگاه تجلیل کردند

محمد کاظمی رئیس مرکز سالمندان ابوفاضل بهاباد دراین مراسم باتبریک روز معلم گفت : به فرموده امام راحل معلمی شغل انبیاءست ورسالت معلم نیز رسالت پیامبران است .

وی تصریح کرد : روزوهفته معلم بهانه ای شد تا با حضور جمعی از سالمندان مرکز دردبستا پسراه شاه شهید مدرس از معلمین این آموزشگاه تجلیل کرده و روزمعلم را تبریک بگوئیم وسالمندان دیداری با معلمین داشته باشند .

کاضمی فزود : بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسان‌اند.

این مقام مسئول بابیان اینکه معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه ای هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می درخشند گفت : معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه ای هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان ها ، از دام ظلمت ، جهالت ، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

انتهای پیام /

خبرنگار مهدی اخوان بهابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار