لبیک خیران به «جهاد همبستگی ملی»؛

سمنانی‌ها یک مدرسه در گلستان می‌سازند

سمنان (پانا) - رئیس شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز استان سمنان با بیان اینکه سمنانی‌ها مدرسه‌ای در منطقه سیل‌زده گلستان می‌سازند، این اقدام را لبیک خیران به «جهاد همبستگی ملی» توصیف کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سمنانی‌ها یک مدرسه در گلستان می‌سازند

نیره قادری رئیس شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز استان سمنان با اشاره به اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: کمک‌هایی از طریق مجمع خیران مدرسه‌ساز استان سمنان به مناطق سیل‌زده انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه مدرسه‌ای در منطقه سیل‌زده گلستان می‌سازیم، تصریح کرد: وضع مدارس در این منطقه مناسب نبود.

رئیس شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز استان سمنان با اشاره به اینکه مجمع بانوان خیر مدرسه‌ساز استان سمنان 50 میلیون تومان به این امر اختصاص داد، اضافه کرد: مابقی هزینه‌ها از طرق دیگر تأمین می‌شود.

قادری در واکنش به طرح «جهاد همبستگی ملی»، با بیان اینکه همبستگی ملی در کمک به سیل‌زدگان امروز نمود خوبی پیدا کرده است، اظهار کرد: این روزها هر چه از رسانه‌ها می‌شنویم، همبستگی ملی در خدمت به سیل‌زدگان است و نقش سپاه هم در این راستا خیلی خوب بوده و باید کمک کرد.

به گزارش فارس، طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده آغاز شده و یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است.

در این طرح، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه»، هر بانک در ساخت و تعمیر و تجهیز یک «مدرسه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک خواهد کرد.

همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور در اجرای این طرح آمادگی و همکاری خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار