حضور مدیرکل دفتر امور زنان آموزش و پرورش در مناطق سیل‌زده خوزستان

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر امور زنان آموزش و پرورش برای بازید میدانی ، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات زنان و دختران فرهنگی آسیب‌دیده از سیل به استان خوزستان سفر کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل دفتر امور زنان آموزش و پرورش در مناطق سیل‌زده خوزستان

به گزارش روابط عمومی دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش، فرحناز مینایی‌پور در سفر دو روزه به خوزستان ضمن شرکت در کارگروه بهداشت ستاد بحران استانداری خوزستان به ریاست ابتکار معاونت نهاد ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، از مناطق و مدارس سیل‌زده این استان نیز بازید کرد.

مدیرکل دفتر امور زنان بعد از بازدید روستای سیل‌زده عطیش در منطقه کارون و بررسی مشکلات خاص مدارس این منطقه، در مدارس دخترانه فرهنگ 1 و خانعلی‌زاده اهواز نیز حضور یافت و در خصوص اجرای طرح‌های دفتر امور زنان با مسئولان این مدارس گفت‌وگو کرد.

مینایی‌پور در این بازدیدها که موسوی اصل رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز، نظر پور مشاور امور زنان مدیر کل خوزستان و بدر رئیس کارگروه زنان او را همراهی می‌کردند، همچنین با حضور در جمع دانش‌آموزان این مدارس در خصوص هویت دختران ایرانی، فضای مجازی و دیدگاه دختران، پای صحبت‌ها و نگرش‌های آنان نشست و صمیمانه دغدغه‌ها و مشکلات دختران دانش‌آموز در این مدارس به‌ویژه بعد از سیل را دریافت کرد.

نشست تخصصی با کارشناسان و رابطان امور زنان خوزستان در نوبت صبح و همچنین جلسه با مدیران مدارس مجری طرح حامی (خواهر خواندگی ) این استان در نوبت بعداز ظهر امروز سه شنبه 10 اردیبهشت از دیگر برنامه‌های مدیرکل دفتر امور زنان در این استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار