اهدای لوازم اتحریر توسط سازمان دانش‌آموزی فارس به دانش‌آموزان آسیب‌دیده از سیل در شهرک سعدی

شیراز (پانا) – رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از اهدای لوازم‌التحریر توسط این سازمان به دانش‌آموزان آسیب‌دیده از سیل در شهرک سعدی شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۰۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای لوازم اتحریر توسط سازمان دانش‌آموزی فارس به دانش‌آموزان آسیب‌دیده از سیل در شهرک سعدی

محسن کلاری، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌ها و دانش‌آموزان سیل‌زده گفت: سیل اخیر همه زندگی و داریی خانواده‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده و بین دانش‌آموزان و مدرسه فاصله ایجاد کرده و ما را بر آن داشت تا با تهیه لوازم‌التحریر و در اختیار گذاشتن برای دانش‌آموزان این فاصله را حتی اندک کاهش دهیم و همدردی خود را به ایشان ابراز کنیم .

او در گفت‌وگو با پانا گفت: سازمان دانش‌آموزی در نخستین روزهای وقوع سیل با اعلام فراخوان اقدام به جمع‌آوری کتب درسی از خیرین و مردم نیک اندیش شیراز کرد که در همین راستا در تعطیلات نوروز بیش از 2هزار جلدکتاب جمع‌آوری و برای هر پایه‌ تحصیلی بسته‌بندی شد که این کتاب‌ها با بازگشایی مدارس در 17 فروردین‌ماه به دست دانش‌آموزان آسیب‌دیده از سیل رسید.

او ادامه داد: در راستای جبران بخشی از مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان این سازمان با تهیه ۱۵۰۰ بسته لوازم التحریر در مرحله اول شامل دفتر، خودکار، پاک‌کن و مداد آن را در بین دانش‌آموزان شهرک سعدی توزیع کرد.

کلاری گفت: طرح سیل مهربانی در بین دانش‌آموزان در سراسر استان نیز در حال انجام است و دانش‌آموزان از نقاط مختلف استان فارس، موج مهربانی خود را برای همکلاسی‌های آسیب‌دیده خود در سطح کشور ارسال کرده‌اند.

او افزود: کمک به هم‌نوع و نوعدوستی یکی از منش‌های تشکل پیشتازان است که دانش‌آموزان پیشتاز فارس در حوادث اخیر در کشور نشان دادند که به خوبی این منش‌ها را آموخته‌اند و در عمل آماده پیاده‌سازی منش‌ها در جامعه هستند و این بزرگترین دستاورد سازمان دانش‌آموزی به عنوان متولی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است.

خبرنگار: حسن کلاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار