برپایی میز خدمت در دبیرستان شهید دکتر شمس الدین حسینی نایین

نایین (پانا) - نماینده مردم نایین،خور و بیابانک در نشست دوستانه با دانش آموزان دبیرستان شهید حسینی نایین آموزش را مقوله مهمی درهر جامعه دانست و گفت: وظیفه ما فراهم کردن امکانات آموزشی برای دانش آموزان است.

کد مطلب: ۹۰۹۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی میز خدمت در دبیرستان شهید دکتر شمس الدین حسینی نایین

عباسعلی پوربافرانی درجلسه ای که در دبیرستان شهید حسینی نایین برگزار شد،گفت:آموزش از مهم ترین و اساسی ترین مباحث برای هرجامعه است.خدمت به قشر دانش آموز و فراهم کردن امکانات آموزشی برای دانش اموزان از وظایف دولتمردان و دیگر آحاد ملت است.

وی ادامه داد:فعالیت های زیادی برای خدمت رسانی به دانش اموزان نایینی انجام شده است و از جمله آن میتوان به بومی گزینی در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد که نتایج قابل توجهی را درسال گذشته برای دانش آموزان به ارمغان آورده است و این روند در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین گفت:تلاش برای ایجاد کتابخانه مناسب،تجهیز آزمایشگاه مدارس،برگزاری کلاس های تست،فراهم کردن محیط مشاوره ای،توجه به پیشرفت ورزش و فعالیت های عمرانی ازجمله آسفالت مدارس جزء برنامه های این نهاد است و مجموعه آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای پیشبرد این برنامه ها به کار خواهد بست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود:مدرسه جایگاهی برای شکوفایی دانش آموزان است از این رو توجه به دیگر فعالیت ها در کنار مباحث علمی بسیار موثر است و لازمه انجام این فعالیت ها شناخت صحیح خود و مسیر است چرا که حرکت در مسیر درست در جامعه و اجتماع نقش مهمی دارد.

این نماینده مجلس در پایان جلسه ای را در خصوص اعمال مدرک فرهنگیان و بررسی مطالبات آنها با حضور محمدباقر مهدوی نژاد مدیر آموزش و پرورش نایین و جمعی از معاونین برگزار کرده و نوید اردویی یک روزه به مقصد تهران در صحن مجلس شورای اسلامی را در آینده ای نزدیک به دانش اموزان داد.

مریم دهقانی/خبرگزاری پانا/نایین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار