معاون سواد آموزی قم: ارتقای سلامت جامعه با افزایش سطح آگاهی و پیشگیری و پرهیز از استعمال دخانیت در همه اقشار است

قم (پانا) - معاون سواد آموزی قم از بالا رفتن سطح آگاهی سواد آموزان در پیشگیری و پرهیز از استعمال دخانیت و به تبع آن ارتقای سلامت جامعه خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون سواد آموزی قم: ارتقای سلامت جامعه با افزایش سطح آگاهی و پیشگیری و پرهیز از استعمال دخانیت در همه اقشار است

در جلسه ای که با حضور رئیس و اعضای هیأت مدیره جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران، نمایندگی استان و معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در دفتر نمایندگی جمعیت برگزار شد، پیش‌نویس تفاهم نامه بین «جمعیت» و معاونت سوادآموزی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین در خصوص همکاری های دو جانبه در زمینه های آموزش و پیشگیری، تهیه محتوای آموزشی، برگزاری جشنواره، نمایشگاه و موارد مشابه توافقاتی صورت گرفت.
قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز با اشاره به سال رونق تولید، اظهار کرد: آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله مصرف دخانیات، را کاهش داده و زمینه ساز رشد و شکوفایی و موفقیت افراد جامعه در امر کار و تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه ها و نشست های آموزشی بامحوریت آموزش دهندگان و سواد آموزان و خانواده آنان می تواند در ارتقای سطح آگاهی و پیشگیری و پرهیز از استعمال دخانیات نقش موثری داشته و سلامت افرادجامعه را به ارمغان بیاورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار