مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

ارسال ۴۷۰ میلیون تومان کمک‌های مردم استان سمنان به مناطق سیل‌زده

سمنان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه تاکنون چهار محموله کمک از سوی این نهاد به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است، گفت: این اقلام ۴۷۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی را شامل می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۵۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ارسال ۴۷۰ میلیون تومان کمک‌های مردم استان سمنان به مناطق سیل‌زده

سیدجواد رضوی، ضمن بیان اینکه مردم نوع‌دوست استان سمنان هم‌وطنان گرفتار خود را فراموش نکرده و این بار نیز حماسه آفریدند، ابراز داشت: با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تاکنون چهار محموله از سوی کمیته امداد استان به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه کمک‌های مردمی که تاکنون برای کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری‌شده رقمی معادل ۴۷۰ میلیون تومان را شامل می‌شود، اضافه کرد: از این مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری و ۲۴۰ میلیون تومان مابقی از طریق کمیته امداد استان سمنان جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه اقلام ارسالی به مناطق سیل‌زده مواردی نظیر ۲۰۸ پتو، ۳۳ تخته فرش و ۵۳ موکت را شامل می‌شود، ابراز داشت: اقلام غذایی و آب‌معدنی ارسالی بیش از ۳۷ هزار نوع را در بردارد که از طریق کمیته امداد به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است.

رضوی بابیان اینکه ۶۰ نفر از کارکنان کمیته امداد استان سمنان کمک‌های نقدی خود را به مبلغ شش میلیون تومان به مردم مناطق سیل‌زده اهدا کردند، تصریح کرد: این کارکنان با اهدای یک یا دو روز حقوق خود به سیل‌زدگان با آن‌ها ابراز همدردی کرده و در این پویش مشارکت کردند.

وی بابیان اینکه مردم استان سمنان یک هزار و یک‌صد دست انواع لباس، ۵۷۷ انواع مختلف لوازم ضروری و تعدادی اجاق‌گاز و تلویزیون به هم‌وطنان سیل‌زده از طریق این نهاد کمک کردند، اضافه کرد: هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و یا شماره کارت مجازی ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ بانک صادرات واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار