مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان بوشهر ۵.۷ درصد افزایش یافت

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اسکان ۱۷۹ هزار و ۹۰۲ نفر مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان خبر داد و گفت: اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان بوشهر ۵.۷ درصد افزایش یافت.

کد مطلب: ۹۰۵۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان بوشهر ۵.۷ درصد افزایش یافت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی به اعلام آخرین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت پرداخت و اظهار کرد: از 28 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز 179 هزار و 902 گردشگر فرهنگی و غیرفرهنگی در قالب 49 هزار و 973 خانوار در مدارس استان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه حدود 5.7 درصد افزایش گردشگر اسکان یافته در مدارس نسبت به سال گذشته داشته ایم افزود: آمار ستادهای اسکان فرهنگیان استان در نوروز سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 9 هزار مسافر افزایش داشته است.

کرمی ادامه داد: آمار پذیرش خانوار فرهنگی نسبت به سال گذشته افزایش 6 درصدی داشته است و همچنین خانوار غیر فرهنگی نیز با 20 درصد افزایش در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اسکان داده شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی به 504 هزار و 539 نفر-روز می رسد.

وی تصریح کرد: شهرستان گناوه با میزبانی از 28.8 درصد، بوشهر 25 درصد و دیلم با 12.5 درصد مسافران بیشترین درصد میزبانی را در بین شهرستان ها و مناطق استان داشتند تصریح کرد: گناوه با میزبانی از 51 هزار و 944 نفر بیشترین مسافر را درستادهای اسکان خود داشته است و شهرستان بوشهر نیز با آمار 44 هزار و 985 نفر نزدیکترین تعقیب کننده آن است.

کرمی افزود: شهرستان دیلم با 22 هزار و 629 نفر و شهرستان کنگان با 15 هزار و 203 نفردر مرتبه های بعدی از نظر تعداد گردشگر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان می باشند.

وی با اشاره به بازرسی و نظارت بر تمامی شهرستان ها و گفت و گو با مسافران خاطر نشان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته و برابر شاخص های تعیین شده، خوشبختانه شاهد رضایتمندی اغلب مسافرین نوروزی بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به آمار به دست آمده در ستاد اسکان فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: بیشترین حضور گردشگران در شهرستان ها و مناطق ساحلی ثبت شده است.

شایان ذکر است دشتستان، منطقه دلوار، دیر و عسلویه نیز بعد از این چهار شهرستان/منطقه از نظر تعداد مسافر درمرتبه بعدی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار