در گفت‌وگو با پانا

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر: کمک‌های نقدی بیشترین نیاز مردم سیل‌زده است

سلیمنی: خدمات‌رسانی نیروهای هلال احمر به ۸ استان سیل‌زده همچنان ادامه دارد

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با تأکید بر اینکه امدادرسانی هلال احمر در مناطق سیل‌زده تداوم دارد، گفت کمک‌های نقدی بیشترین نیاز مردم در استان‌های سیل‌زده است و بهتر است که مردم کمک‌های خود را به صورت نقدی اهدا کنند.

کد مطلب: ۹۰۵۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر: کمک‌های نقدی بیشترین نیاز مردم سیل‌زده است

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با پانا درباره امدادرسانی هلال احمر به مناطق سیل‌زده کشور اظهار کرد: خدمات‌رسانی نیروهای هلال احمر در استان‌های سیل‌زده همچنان ادامه دارد و در تأمین اقلام امدادی هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به ناهماهنگی در توزیع برخی اقلام امدادی در استان‌های سیل‌زده اظهار کرد: در برخی استان‌ها از جمله استان لرستان در شهرستان‌های معمولان و پلدختر ناهماهنگی‌هایی وجود داشت که در میان سیل‌زدگان این شهرستان‌ها دفترچه توزیع شده است و هم‌اکنون شاهد این ناهماهنگی‌ها نیستیم.

سلیمی اضافه کرد: همه استان‌های سیل‌زده به توزیع دفترچه نیاز ندارند بلکه استان‌هایی همچون لرستان (پلدختر و معمولان) که در آن ناهماهنگی وجود داشت، دفترچه توزیع شد. بیشترین تمرکز ما برای کمک به مردم سیل‌زده با توجه به میزان خسارات ناشی از سیل در شهرستان پلدختر و معمولان است.

وی درباره بیشترین نیاز استان‌های سیل‌زده گفت: هم‌اکنون بیشترین نیاز مردم سیل‌زده، کمک‌های نقدی است و کمک‌های نقدی بهترین کمک است و مردم می‌توانند از طریق نهادهای امدادی همچون هلال احمر (حساب 99999)، کمیته امداد و بهزیستی کمک‌های خود را به مردم سیل‌زده انجام دهند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطرنشان کرد: با توجه به آسیب‌های بسیار زیادی که مردم استان در مناطق سیل زده متحمل شده‌اند، تلاش می‌شود با اسکان اضطراری مناسب و توزیع اقلام ضروری، دغدغه و نگرانی مردم در این زمینه برطرف شود.

وی تأکید کرد: امدادرسانی در چهارمحال و بختیاری، گلستان، خوزستان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام و سمنان ادامه دارد و بیش از ۱۵ هزار نیروی عملیاتی در قالب سه هزار و ۳۶۰ تیم امدادی در حال فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار