ستاد مدیریت بحران البرز در برابر بارش شدید و سیل آماده است

کرج (پانا) - استاندار البرز: مسئولان کرج در خصوص مسیر اب های سطحی شهرستان کرج اقدامات پیشگیرانه از وقوع سیل را در دستور کار خود قرار دهند .

کد مطلب: ۹۰۴۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ستاد مدیریت بحران  البرز در برابر بارش شدید و سیل آماده است

عزیز اله شهبازی استاندار البرز به عنوان رئیس ستاد هماهنگی مدیر یت بحران استان با همراهی اعضای این ستاد در بازدید از مسیر رودخانه دلنبر در نقاط مختلف شهر به اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد .
استاندار البرز از ستاد مدیریت بحران و سیل شهرستان کرج خواست تا امشب با برگزاری نشستی در فرمانداری کرج ادارات و دستگاههای دولتی با همکاری های لازم اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دهند .
استاندار البرز گفت: متاسفانه در سالهای گذشته به دلیل ساخت و سازها مسیر رود خانه هایی چون دراز رود در محمود آباد و دلنبر منحرف شده که این امر دفع اب های سطحی را با مشکل مواجه کرده است .
استاندار البرز در این دیدار از مدیران و شهرداری کرج خواست تا دیواره سازی مسیر رودخانه دلمبر که از امور اساسی و اولویت دار محسوب می شود باید در دستور برنامه های کوتاه مدت قرار گیرد .
وی در ادامه افزود: در مسیر رودخانه دلمبر که آب از مسیر بالا دست سرازیر می شود باید پستهای امدادی و خدماتی و تجهیزات لازم مستقر شود و با احصا نقاط حادثه خیز اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد .
شهبازی از اعضای ستاد سیل خواست برای پیشگیری از حوادث ناشی از سیل شبانه روزی پای کار باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار