پیام نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره

زنجان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خرمدره به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیامی خطاب به فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان صادر کرد.

کد مطلب: ۹۰۳۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره

زکوی یار می آید، نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی، چراغ دل برافروزی

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. گذشتِ سال‌ها برای ما باید موجب تجربه و بصیرت باشد؛ از گذشته درس بگیریم و به آینده با چشم باز و دلِ آگاه نظر کنیم و آینده درخشانی را بسازیم.

سال، نو می شود، زمین نفسی دوباره می‌کشد، برگ‌ها رنگارنگ می‌شوند، گل ها لبخند می‌زنند و در این رویش سبز دوباره، سهم ما چیست؟

به فرمایش نبی مکرم اسلام (ص)، « انسان درسیر روزگاران در مسیر نسیم های بالنده و پرورش دهنده ای قرار می‌گیرد که نباید خود را از آن محروم سازد »و یکی از آن ایام، بهاران است که هم پرورش دهنده طبیعت و هم رشد دهنده‌ی اندیشه و انسانیت است و به تعبیر امیرمومنان علی (ع) « انسان، جهانی بزرگ است » ؛ بنابراین در این نوزایی و نوشدن، حتما باید تحولی ژرف تر و عمیق تر از طبیعت، در درون انسان اتفاق افتد.

اینجانب حلول سال نو و فرا رسیدن نوروز باستانی را خدمت همه شما سروران ارجمند، خانواده بزرگ فرهنگیان گرامی و دانش آموزان عزیز تبریک عرض نموده، آرزومندم در سایه الطاف خداوند بزرگ، توجهات امام زمان (عج)، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تداوم امیدزایی دولت تدبیر و امید، شاهد فردایی بهتر برای ایران اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار