در نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی قم مطرح شد:

ادب کردن راننده سهل انگار در اقدام زیبای فرمانده پلیس قم

قم (پانا)- فرمانده نیروی انتظامی قم با تعریف ماجرای سرقت یک خودروی روشن رها شده در مقابل دادگستری قم توسط خودش که جهت تأدیب راننده سهل انگار انجام شده بود، از مردم خواست بیشتر مواظب اموال خود باشند.

کد مطلب: ۹۰۲۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ادب کردن راننده سهل انگار در اقدام زیبای فرمانده پلیس قم

سردار عبدالرضا آقا خانی فرمانده انتظامی استان قم در آخرین نشست خبری خود در سال جاری که همراه با تجلیل از اصحاب رسانه همراه بود ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و نوروز از عملکرد یکساله پلیس سخن گفت و با اشاره به شعار نوروزی پلیس مبنی بر ««نشاط بهاری، نظم و قانون‌مداری» اظهار کرد: 2000 هزار ناظر در سطح شهری و برون شهری استان قم آموزش دیده اند تا اقدامات خلاف قانون خاطیان را رسد و از در کمتر از چند دقیقه گزارش و پلیس نیز متعاقباً افراد هنجار شکن را احضار و با آنان برخورد می کند.

وی در خصوص آمار تصادفات درون و برون شهری تصریح کرد: متأسفانه در این خصوص در سطح استان افزایش داشته ایم که سعی بر این شده تا در سال جدید با ترمیم نقاط حادثه ساز و برخورد با متخلفان این آمار را به حد قابل قبول برسانیم.

فرمانده انتظامی استان قم در خصوص بحث چهارشنبه آخر سال با تذکر ویژه به مزاحمین و فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز خاطر نشان کرد: پلیس نهایت سعی خود را برای حفظ امنیت مردم انجام می دهد و با هیچ یک از افرادی که بخواهند نظم عمومی را بر هم بزنند مماشات نخواهد کرد.

سردار آقاخانی افزود: کسانی که اقدامات خلاف قانون در خصوص چهارشنبه آخر سال انجام دهند تا آخر تعطیلات در بند پلیس خواهند بود.

وی با اشاره به کاهش آمار سرقت در استان قم با اشاره به ماجرای بی احتیاطی یکی از رانندگان در رها کردن خودروی روشن خود در مقابل دادگستری گفت: سارقان در کمین موقعیت های این چنینی هستند مثل اینکه بنده وقتی با این موقعیت رو برو شدم برای اینکه راننده را متوجه اشتباه خود کنم سوار ماشین او شدم و پس از طی یک مسیر به سمت راننده رفتم و با معرفی خود اشتباه او را به وی توضیح دادم.

فرمانده انتظامی قم تأکید کرد: مردم باید خود حافظ مال و اموال خود باشند و فرصت سوء استفاده را با حفظ نکات امنیتی از افراد سارق سلب کنند.

سردار آقاخانی با اشاره به کاهش آمار قتل، چاقوکشی، ضرب و جرح، نزاع خیابانی وضعیت استان قم را در خصوص امنیت مطلوب خواند و از کشف بیش از 6 و نیم تنی مواد مخدر در استان قم خبر داد و افزود: متأسفانه در زمینه جرایم رایانه ای با رشد قابل توجهی روبرو هستیم که این مطلب لزوم آگاهی و هشیاری بیشتر مردم را می طلبد.

شایان ذکر است در پایان این نشست خبری از نشریات و خبرگزاری هایی که بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی در خصوص انتشار اخبار و اطلاع رسانی به مردم داشته اند توسط سردار آقا خانی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار