بانوی کارآفرین کاشانی 13 قطعه فرش به یک مدرسه اهدا کرد

کاشان ( پانا) - یک بانوی کارآفرین کاشانی 13 قطعه فرش به ارزش یک صد میلیون ریال برای نمازخانه دبیرستان حضرت علی اصغر علیه السلام اهدا کرد.

کد مطلب: ۹۰۱۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بانوی کارآفرین کاشانی 13 قطعه فرش به یک مدرسه اهدا کرد

اعظم شاداب بانوی نیکوکار کاشانی در گقت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: صاحبان صنایع باید در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود برای کاستن از دغدغه های فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش آفرینی کنند.

این بانوی نیکوکار کاشانی گفت: آموزش و پرورش، شکل رسمی تعلیم و تربیت است بنابراین همه افراد جامعه به هر صورت و میزانی که می‌توانند باید به یاری نظام آموزشی بشتابند.

وی افزود: شهروندان ایرانی در طول تاریخ بنا به سنتهای دینی و ملی خود برای کمک به همنوعان مشارکت داشتند که در قالب مفاهیمی مثل وقف، کمک‌های بلاعوض، مدرسه‌سازی و ساخت مسجد، حسینیه، حمام و درمانگاه بروز می کرد.

وی تصریح کرد: امروز در میان همه کارهای خیر و نیک، با توجه به جمعیت مخاطب که نسل کودک و نوجوان است، ساخت و تجهیز مدرسه از ضرورت خاصی برخوردار است که تجار و صاحبان صنایع در ساخت و تأمین هزینه‌های آن باید مشارکت بیشتری داشته‌ باشند.

شاداب افزود: با توجه به نقش مدرسه در توسعه کشورها، پیشنهاد میکنم خانوادهها و صاحبان صنایع حمایت بیشتری از برنامه های آموزش و پرورش داشته باشند تا نسلی آگاه، مسئولیت پذیر و بانشاط در جامعه پرورش پیدا کند.

گفتنی است این بانوی نیکوکار کاشانی 13 قطعه فرش به ارزش یک صد میلیون ریال برای نمازخانه دبیرستان حضرت علی اصغر علیه السلام اهدا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار