برگزاری اختتامیه مسابقه فرهنگی آیت الله جمی درآبادان

آبادان(پانا)-اختتامیه مسابقه فرهنگی آیت الله جمی درسینما نفت آبادان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۹۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه مسابقه فرهنگی آیت الله جمی درآبادان

حبیب اله رمضانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان از اختتامیه مسابقه فرهنگی مسابقه فرهنگی صبر، صداقت، مسئولیت پذیری با محوریت مرحوم آیت الله جمی خبرداد.

حبیب اله رمضانی با اعلام این خبر افزود: این آیین با حضور عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه و مسئولین شهری در سینما نفت برگزار شد.

وی در ادامه توضیح داد: در این مسابقه سه تصویر از آیت الله جمی در اختیار دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم قرار گرفته و دانش آموزان هجده هزار مفهوم به عنوان برداشت خود از این سه تصویر را برای ستاد بزرگداشت آیت الله جمی ارسال کردند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این مراسم گفت: آیت الله جمی به عنوان اسوه مقاومت، پایداری و صبر نقش تاثیرگذاری در هشت سال جنگ تحمیلی در آبادان داشت.

عبدالرسول عمادی افزود:آیت الله جمی با خطبه های نماز جمعه همواره عاملی برای افزایش روحیه رزمندگان اسلام و خاری در چشم دشمنان و نیروهای بعثی بود.

وی شرکت بیش از ۱۸ هزار دانش آموز در مسابقه فرهنگی صبر، صداقت، مسئولیت پذیری با محوریت آیت الله جمی را در سطح کشور بی نظیر توصیف کرد و بیان داشت:این مهم بیانگر مردمی بودن این عالم ربانی است.

در پایان این مراسم از ماندا فخیم نیا، زهرا جنامی فر و سارا بحرانی نفرات اول تا سوم این مسابقه به همراه دبیران آنها با اهدای لوح تجلیل شد.

مرحوم آیت الله جمی در طول دوران دفاع مقدس یکی از دژهای تسخیر ناپذیر رزمندگان اسلام بود و همیشه یار و یاور رزمندگان و مردم بی دفاع آبادان بود.

مرحوم آیت الله جمی ۲۴ سال امامت جمعه آبادان را عهده دار بود و در دوران دفاع مقدس و بازسازی در آبادان حضوری فعال داشت.

این عالم ربانی دی ماه سال ۱۳۸۷ در سن ۸۳ سالگی در بیمارستان امام (ره) آبادان به دیار باقی شتافت و بنا به وصیتش پیکر وی در وادی السلام نجف اشرف آرام گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار