مراسم کاشت 480 اصله نهال در دولت آباد شهرری برگزار شد

شهرری (پانا) - مراسم کاشت 480 اصله نهال با حضور شهردار و مدیران منطقه 20 ، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، رئیس اداره محیط زیست شهرری، معاون سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران، رئیس بنیاد شهید شهرری، روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرری، رئیس کمیته امداد شهرری،شهرداران نواحی، خانواده معظم شهدا، شهرداران مدارس و دانش آموزان منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۸۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم کاشت 480 اصله نهال در دولت آباد شهرری برگزار شد

افشار شهردار منطقه 20 در این مراسم با تاکید بر حفظ و توسعه محیط زیست با هدف ارتقاء شاخص‌های زیست پذیری شهرها و کیفیت هوا گفت: به مناسبت فصل درختکاری، 300هزار درخت و درختچه جدید از گونه های مقاوم و سازگار به شرایط اقلیمی منطقه 20 در بوستانها و عرصه های جنگل کاری این منطقه کاشته شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه ایرانیان با پیشینه تاریخی طولانی یکی از سمبل‌هایی که نشانه‌ی احترام به طبیعت است یعنی درخت سرو را به نام خود ثبت کرده‌اند؛ ادامه داد: امروز یکی از دغدغه تمام مدیران شهری مسائل محیط زیستی است که متاسفانه به واسطه‌ی مصرف بالای سوخت و کیفیت پائین خودروها روبه افزایش است.
در حاشیه این برنامه بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری به خبرنگار پانا گفت: درخت نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر زندگی و باعث تلطیف هوا و موجب آسایش و رفاه مردم و صفا و پاکی طبیعت می‌باشد.

او ادامه داد: گرچه متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی، تخریب جنگل‌ها و نابودی درختان رو به افزایش است، اما جای خوشبختی است که بشر امروز به این عمل زشت خود اقرار دارد و سازمان‌هایی را برای حفظ و حراست و گسترش پارک‌ها و ازدیاد درختان به وجود آورده است.

/خبرنگار: نیما هوشمند/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار