اجرای ویژه برنامه های سال تحویل و نوروز در پایتخت

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران ضمن اشاره به ارایه خدمات ویژه در ایام نوروز توسط دستگاه ها افزود: ویژه برنامه‌های سال تحویل و ایام نوروز نیز در ۲۰۰ بوستان پایتخت اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۸۹۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ویژه برنامه های سال تحویل و نوروز در پایتخت

به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، "غلامحسین آرام" در جلسه ستاد خدمات سفر ویژه نوروز98 ضمن اشاره به انجام هماهنگی های لازم بین تمام دستگاه ها عضو ستاد خدمات سفر نوروز افزود: تخفیفات هتل ها، مهمان سرا ها و سفره خانه های سنتی در ایام نوروز 20 تا 50 درصد خواهد بود.
وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها پیش‌بینی‌های لازم را انجام دادند، افزود: ترمینال‌های هوایی، زمینی و ریلی آمادگی کامل خود را اعلام کردند، همچنین دستگاه‌های امنیتی در سطح شهر تهران در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هستند.
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: تور‌های گردشگری با هماهنگی میراث فرهنگی و شهرداری تهران همانند سال‌های گذشته در سطح شهر خدمات ارائه خواهند داد.
آرام ادامه داد: در شهر تهران حدود ۲۲۰۰ بوستان وجود دارد که فرمانداری تهران ۲۰۰ بوستان را برای ویژه برنامه‌های سال تحویل و همچنین نوروز انتخاب کرده است.
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران تصریح کرد: ۷ مبادی ورودی شهر تهران با هماهنگی‌های لازم آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.
" علی محمدی" مدیرکل اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی استان تهران در این نشست اظهار کرد: «تهران پایتخت زیبای من» شعار امسال در حوزه گردشگری است.
وی افزود: باید شهر تهران را به عنوان یک شهر مسافرپذیر به گردشگران معرفی کنیم که این موضوع می‌تواند توسط خود شهروندان تهرانی انجام شود.
علی محمدی گفت: نقاطی را برای تردد تور‌های گردشگری در شهر تهران شناسایی کردیم.همچنین کتابچه‌ها و نقشه‌هایی برای شناخت بهتر گردشگران درباره شهر تهران تعبیه شده است و در اختیار شهروندان نیز قرار خواهد گرفت.
مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان تهران تصریح کرد: فیلمی به نام «تهران، یار آشنا» امسال برای شناخت بهتر شهر به صورت سی دی در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.
وی افزود: تهران به عنوان شهر موزه‌ها شناخته شده است، به همین دلیل تور‌هایی را برای بازدید از کاخ‌ها و موزه‌ها در نظر گرفته‌ایم.
علی محمدی گفت: در حوزه کودک نیز اقداماتی از جمله پازل‌هایی با جاذبه‌های گردشگری شهر تهران ساخته شده که در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.
مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان تهران تصریح کرد: المان‌هایی در برج‌های آزادی، میلاد و باغ ملی در ایام نوروز قرار خواهد گرفت که به عنوان یک بستر گردشگری خواهد بود.
وی افزود: پایگاه‌های اطلاع رسانی برای ارائه خدمات و کمک به گردشگران در سطح شهر برپا می‌شود.
علی محمدی گفت: نوروزگاه‌های مختلفی در پارک ارم، برج آزادی، بام لند، خلیج فارس، پارک آب و آتش و باغ موزه قصر برای خدمات رسانی به گردشگران خواهیم داشت.
وی بیان کرد: در حوزه اقامتی مقرر شد که هتل داران و مهمان‌سرا‌ها تخفیفات ۵۰ درصدی به مسافران ارائه دهند. همچنین سفره خانه‌های سنتی در ایام نوروز با ۲۰ درصد تخفیف به گردشگران خدمات ارائه خواهند داد.
مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان تهران گفت: در ترمینال‌های اتوبوسرانی، فرودگاه‌ها و راه آهن پایگاه‌های اطلاع رسانی گردشگری داریم.
وی افزود: هماهنگی‌هایی با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام شده است تا از میدان راه آهن تا تجریش برنامه‌هایی برای معرفی شهر تهران به گردشگران برگزار شود.
در این نشست 10 کمیته مربوط به ستاد خدمات سفر ویژه نوروز 98 مشخص شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار