12 هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی هستند

ارومیه(پانا)-رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی گفت: ۱۲ هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی هستند.

کد مطلب: ۸۹۶۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
12 هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی هستند

امین آقایی به مناسبت روز مهندس گفت: این سازمان ۱۲ هزار و ۵۶۰ عضو دارد که از این تعداد ۱۱ هزار و ۹۲۰ نفر عضو حقیقی و ۶۴۰ شرکت به عنوان عضو، حقوقی هستند.

وی با بیان اینکه اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در ۲۰ گرایش تحصیلی با هدف افزایش کیفی و کمی محصولات کشاورزی و در مسیر توسعه پایدار کشاورزی استان فعالیت می‌کنند، گفت: از مجموع ۱۱ هزار و ۹۲۰ عضو حقیقی این سازمان ده هزار و ۲۹۵ نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس، یک هزار و ۵۳۸ نفر فوق لیسانس و ۸۷ نفر نیز دارای مدرک دکتری هستند.

آقایی افزود: با استفاده از کارشناسان این سازمان، ۱۵۴ شبکه مهندسی و فنی در مراکز دهستان‌های آذربایجان غربی فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از ایجاد ۲۲ مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در شهرستان‌های هفده گانه استان نیز خبر داد و افزود: این مراکز با هدف ارائه خدمات فنی و کشاورزی و توزیع نهاده‌های کشاورزی تا پایان امسال در مناطق مختلف استان فعایت خود را آغاز می‌کنند.

وی همچنیین گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان امسال در زمینه پرورش دام و طیور و شیلات، ۴۴ مورد، گلخانه و پرورش قارچ ده مورد و فروشگاه توزیع نهاده‌های کشاورزی ۷۳ مورد و دو مورد کلینیک دامی پروانه بهره برداری صادر کرده است.

پنجم اسفند ماه به یاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان روز مهندس به ثبت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار