روایت عجیب از شکنجه و زندان تماشاگر جام ملت‌های آسیا در امارات

تهران (پانا) - یکی از تماشاگران خارجی حاضر در جام ملت‌های آسیا، به علت هوادارای از تیم ملی قطر در کشور امارات بازداشت شده و روزهای عجیبی را سپری کرده است.

کد مطلب: ۸۹۴۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
روایت عجیب از شکنجه و زندان تماشاگر جام ملت‌های آسیا در امارات

به گزارش الجزیره، یک تماشاگر بریتانیایی که در جام ملت‌های آسیا به امارات سفر کرده بود، پس از بازداشت قانع شده بود که در این کشور می‌میرد.

علی عیسی احمد که شهروندی سودانی - بریتانیایی است، در ماه گذشته به امارات سفر می‌کند و قصد داشت برای دیدن بازی عراق و قطر وارد ورزشگاه شود. او که نمی‌دانسته است همدردی و حمایت از قطری‌ها در کشور امارات جرم است اقدام به پوشیدن پیراهن تیم ملی قطر می‌کند و بازداشت می‌شود.

او پنجشنبه هفته گذشته از زندان امارات آزاد شد و به وولورهمپتون در انگلیس بازگشت. احمد در مصاحبه‌ای که روز جمعه با روزنامه گاردین داشته است گفته که فکر می‌کرد در امارات می‌میرد و دیگر نمی‌تواند به خانه‌اش برگردد.

احمد درباره حضور در زندان امارات گفته است: در یک ساختمان امنیتی نگه‌داری می‌شدم و بارها شکنجه شدم. آنها مرا با چاقو می‌زدند و شکنجه می‌کردند. در بعضی روزها خبری از آب و غذا در این زندان نبود. حتی چند بار به این فکر افتادم که پیش از اینکه اماراتی‌ها من را به قتل برسانند، خودکشی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار