حزب مردمسالاری حادثه تروریستی جاده زاهدان - خاش را محکوم کرد

تهران (پانا) - حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای حادثه تروریستی جاده زاهدان - خاش را محکوم کرد.

کد مطلب: ۸۹۴۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حزب مردمسالاری حادثه تروریستی جاده زاهدان - خاش را محکوم کرد

متن اطلاعیه حزب مردمسالاری به شرح زیر است:
ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

شهادت مظلومانه ۲۷ تن از پاسداران جان بر کف که در حادثه تروریستی جاده زاهدان - خاش جان باختند برای ملت سرافراز ایران بسیار تلخ و ناگوار بود حزب مردم‌سالاری با تسلیت عروج مظلومانه این شهدای عزیز و آرزوی سلامت مجروحان این واقعه هولناک و با تکیه بر این باور قطعی که حتماً انتقام خون به ناحق ریخته این عزیزان از تروریست‌های مزدور و اربابان منطقه‌ای و جهانی گرفته خواهد شد برسه نکته تاکید می‌کند:
اولاً: خشکاندن ریشه تروریسم در منطقه، وظیفه فوری تمامی دستگاه‌های امنیتی انتظامی اطلاعاتی و دیپلماتیک است. دست اندرکاران نباید صرفاً با محکوم کردن حادثه و تجلیل از عظمت شهدا موضوع را فراموش سازند؛ بلکه با پیگیری مجدانه و باتوجه به حوادثی همچون چابهار و اهواز ریشه عوامل و اربابان جنایتکار این حوادث تروریستی را به کلی ریشه کن سازند.
ثانیاً: مسئولان وزارت خارجه و وزارت کشور باید هرچه سریع‌تر تکلیف استقرار گروهک تروریستی موسوم به « جیش العدل » در پاکستان و سایر گروهک‌های انحرافی و تروریستی در کشورهای منطقه را تعیین کنند.
ثالثاً: مسئولان ذیربط در حوادث تروریستی چند ماهه اخیر ضمن پیگیری ریشه‌های محرومیت و مشکلات معیشتی مرزنشینان حتماً باید پیگر هرگونه کوتاهی و یا تعمد ناشی از عوامل نفوذی دشمن در میان نیروهای نظامی و انتظامی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار