بیانیه نمایندگان سیستان‌و‌بلوچستان در مجلس دانش‌آموزی در محکومیت حمله‌ تروریستی به اتوبوس سپاه

زاهدان (پانا) - نمایندگان سیستان‌و‌بلوچستان در مجلس دانش‌آموزی کشور در محکومیت حمله تروریستی به اتوبوس سپاه پاسداران بیانه‌ای صادر کردند.

کد مطلب: ۸۹۳۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان سیستان‌و‌بلوچستان  در مجلس دانش‌آموزی  در محکومیت حمله‌ تروریستی به اتوبوس سپاه

به گزارش پانا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الحیم

هرچه ستمکاری بیشتر باشد، دین عدل بیشتر تایید می شود. ظالم با اعمال ظالمانه خودش دین عدل را تایید می کند؛ و لایزال اینطور بوده است. بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود.
«صحیفه ی امام خمینی (ره)»

باز هم مزدوران نظام سلطه، در پی شکست از حماسه‌آفرینی مردم و اقتدار کشور عزیزمان دست به اقداماتی برای بر هم زدن امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران زدند. این بار شهادت و مجروحیت تنی چند از هم‌وطنان عزیزمان، مرزبانان غیور ایران اسلامی در حمله انتحاری جاده ی خاش-زاهدان قلب مان را به درد آورد.

سال‌هاست که گروهک‌های مختلف تروریستی، با تحرکات و اقدامات متعدد علیه امنیت ملی ایران تلاش می‌کنند. پاسخ ابرقدرت‌ها و مدعیان حقوق بشر سکوت یا حمایت از این اقدامات خبیثانه است که چهره واقعی‌شان را آشکار‌تر می‌کند.

ما، نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس دانش‌آموزی، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، بدین وسیله به مردم کشور عزیزمان تسلیت گفته و همدردی خود را با خانواده های شهدای این حادثه ابراز می کنیم.

شهدای مدافع وطن و مدافع آرمان های انقلاب اسلامی، با خون شان استمرار این نظام را امضا می کنند. با چنین اتفاقاتی، قدر امنیت کشورمان را بیشتر می‌دانیم. قطعا پاسخ جمهوری اسلامی ایران، به این عاملان جنایات و استکبار جهانی که حامی آن‌هاست، کوبنده خواهد بود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار