مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در مراسم افتتاحیه جشنواره جابر ابن حیان؛

رشد 250 درصدی شرکت کنندگان جشنواره دانش آموزی جابر ابن حیان شاهین شهر

شاهین شهر، اصفهان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در مراسم افتتاحیه جشنواره جابر ابن حیان گفت: رشد 250 درصدی شرکت کنندگان جشنواره جابر ابن حیان طی سه سال اخیر مرهون زحمات و تلاش های همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش شاهین شهر است.

کد مطلب: ۸۹۱۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رشد 250 درصدی شرکت کنندگان جشنواره دانش آموزی جابر ابن حیان  شاهین شهر

محمد اسماعیل زاده ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و تبریک ایام دهه فجر افزود: آمار شرکت کنندگان در سال تحصیلی 96-95 ، 3507 نفر بوده که در سال تحصیلی 98-97 به 8313 نفر رسیده است .

وی در ادامه افزود :فلسفه تشکیل جشنواره، احترام گذاشتن به دانش آموزانی است که با استعدادهای ناب و خدادادی در مسیر اکتشاف علمی و پژوهشی قدم بر داشته اند.

مدیرآموزش و پرورش شاهین شهر با اشاره به شعار سال تحصیلی و توجه بر تربیت تمام ساحتی گفت: در آموزش و پرورش شاهین شهر برنامه های کثیری در حال برگزاری است .

وی افزود: مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و پژوهشی از برنامه هایی که در این ایام بصورت مرتب و منسجم در تمامی مدارس شهرستان برگزار می شود .

اسماعیل زاده با اشاره به اهمیت مسابقات دانش آموزی گفت: آنچه که در فضاهای اکتشافی بدست می آید مسلما باعث بالا بردن توان یادگیری در دانش آموزان خواهد شد چرا که آنان در کار اکتشافی ایفای نقش می کنند .

در پایان این مراسم که 14 بهمن در آموزشگاه پروفسور حسابی برگزار شد، نمایشگاه علمی و پژوهشی دانش آموزان ابتدایی افتتاح شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار