محور تعلیم و تربیت ، معلم و متعلم است

کرمان(پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در دیدار با نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی و اعضای شورای دانش آموزی استان پس از استم صحبت های دانش آموزان ضمن ابراز خرسندی و تمجید از بیان و محتوای صحبت های آنان گفت : شما دغدغه ها و مطالبات به جا و درستی دارید . پیام انتخاب دانش آموزان این است که که افراد امانتدار ، صادق ، شجاع و متدین را انتخاب کرده اند و امیوارم در آینده شما را در پست های بالاتر ببینم.

کد مطلب: ۸۹۱۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
محور تعلیم و تربیت ،  معلم و متعلم است

حجة الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به حدیث امام صادق (ع)«کونوا دعاة الناس بغیر السنتکم . به غیر زبان هایتان مردم را دعوت کنید »گفت : دین اسلام دین کاملا عملگرا است و اثر رفتار و عمل بیشتر از کلام است و نقش الگویی دانش آموزان نخبه و متدین خیلی مهم است و دانش آموزی که از جنس همنوعانش است می تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

امام جمعه کرمان افزود : یکی از عواملی که موجب اضمحلال درونی تمدن ها می شود ، آسیب رساندن به تعلیم و تربیت است . محور تعلیم و تربیت ، معلم و متعلم است و هر آسیبی که در جامعه اتفاق می افتد علت آن را باید در خانواده ، آموزش وپرورش و اجتماع جستجو کرد .

وی خطاب به نمایندگان دانش آموزان گفت : بخش قابل توجهی از شخصیت دانش آموزان در دوران مدرسه شکل می گیرد و همان گونه که اخلاق و سیاست را جدی می گیرید پیشنهادات خود را به مسئولان تأثیرگذار در آموزش وپرورش بدهید که اگر به جای استاندار ، امام جمعه ، مدیرکل آموزش وپرورش و ... بودید چه می کردید؟ اینجانب بسته پبشنهادی شما را با علاقه کامل و طیب نفس می پذیرم.

حجة الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد : سیاست به معنای واقعی کلمه، تدبیر بهتر امور است و مجلس دانش آموزی می تواند آدم هایی تربیت کند که وقتی در جایگاه مدیریتی بالایی قرار گرفتند تحول ایجاد کنند.

امام جمعه کرمان ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس دانش آموزی و اعضای شورای دانش آموزی استان در آینده در کسوت های مهم تر و با اختیارات بیشتر بتوانند به جامعه خدمت کنند .

در ابتدای این دیدار صدیقه مرادی معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش و هاشم برآوردی مدیر سازمان دانش آموزی استان کرمان در مورد برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی و فرایند انتخاب نمایندگان مجلس دانش آموزی و نیایش ترکزاده و امیرحسین امیرماهانی از ماهان ، هانیه قمری از بم ، محمد برزیگر از رودبارجنوب ، هستی سجادی نیا و مانا امیری از ناحیه1 و فاطمه قائم کار و سید محمد احسان مصطفوی از ناحیه2کرمان در مورد مسائل و مشکلات مدارس و دانش آموزان صحبت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار