محسنی بندپی: تصمیمات مدیران در قبال مشکلات مردم نبایددر اتاق دربسته گرفته شود

ملارد (پانا) - استاندار تهران در نشست بررسی مشکلات شهرستان ملارد که در استانداری تهران برگزار شد، گفت: متأسفاته برخی مناطق استان تهران با شکاف جدی در شاخص‌های توسعه‌ای و رفاه عمومی مواجه هستند و نگرانی ما از تبعیض و تفاوت آشکار در شمال و جنوب است.

کد مطلب: ۸۹۰۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
محسنی بندپی: تصمیمات مدیران در قبال مشکلات مردم نبایددر اتاق دربسته گرفته شود

انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و ایثارگری‌های ملت فهیم و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با صلابت حرکت کرد و دشمن به دنبال این بود که مردم ایران چهل سالگی نظام و انقلاب را نبینند ، اما روز به روز شاهد بالندگی انقلاب اسلامی هستیم.

او در ادامه بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه استکبار علی‌رغم سختی‌هایی که ایجاد کرده ، خدشه‌ای در عزم راسخ مردم وارد نمی‌کند و مسئولان باید با مردم نزدیک باشند و بی واسطه در جریان مشکلات اقتصادی مردم قرار گیرند و برای رفع آن تلاش کنند.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: برخی از شهرستان‌های استان تهران از جمله، ملارد علی‌رغم محرومیت‌ها، مهاجرپذیر هستند و آنچه از استان تهران به اشتباه در اذهان عمومی مطرح می‌شود عموما محدوده بالای خیابان انقلاب درشهر تهران است در حالی که مردم استان و شهر تهران در مناطق جنوبی، غرب و شرق با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

محسنی بندپی افزود: شهرستان ملارد به لحاظ شاخص‌های توسعه‌ای محرومیت‌های جدی دارد و متأسفاته برخی مناطق استان تهران با شکاف جدی در شاخص‌های توسعه‌ای و رفاه عمومی مواجه است و نگرانی ما از تبعیض و تفاوت آشکار در شمال و جنوب است.

استاندار تهران تاکید کرد: حدود ده هزار نفر از جمعیت دانش‌آموزی استان تهران را اتباع خارجی تشکیل می‌دهند و حدود سی و پنج درصد اتباع بیگانه در استان از اتباع مجاز هستند و 65 درصد نیز فاقد مجوز قانونی اقامت هستند که باید نسبت به ساماندهی آنها اقدامات جدی انجام شود.

او تصریح کرد: متأسفانه برخی از مدیران به میز خدمت خود وابسته شده و از تصمیم‌گیری در فضای میدانی غافل هستند در حالی که تصمیمات مدیران در قبال مشکلات مردم نباید از اتاق دربسته گرفته شود، مدیران دولتی تا زمانی که در میان مردم حضور نداشته باشند، نمی‌توانند نسبت به مشکلات اشراف داشته باشد و از این‌رو مدیران باید نسبت به حضور در میان مردم اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار