حضرتی، نماینده مجلس: استعفای صالحی قویاً تکذیب می‌‎شود

علت استعفای سلطانی فر را باید از خود او جویا شد

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران رد مجلس با رد شایعه استعفای عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عنوان کرد: جلسه تنی چند از نمایندگان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ماندن و استعفا ندادن صالحی نبود و موضوعات دیگری در این نشست پیگیری شد.

کد مطلب: ۸۸۹۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حضرتی، نماینده مجلس: استعفای صالحی قویاً تکذیب می‌‎شود

الیاس حضرتی در گفت وگو با خانه ملت با اشاره به دیدار خود، محمدعلی وکیلی، مصطفی کواکبیان به همراه احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این جلسات به طور معمول ما بین نمایندگان نام برده و وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده مباحث حول مشکلات حوزه فرهنگ با توجه به کاهش محسوس بودجه این حوزه در لایحه بودجه 98 مطرح شد، افزود: مباحث طرح شده در حوزه‌های مطبوعات، سینما، تئاتر و چاپ و نشر و حوزه‌‎های زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به اینکه آقای وکیلی یکی از نمایندگان حاضر در جلسه، نماینده کمیسیون فرهنگی در تلفیق نیز است درباره راهکارها در خصوص چگونگی جبران بودجه حوزه‌‎های مختلف فرهنگی نیز بحث و بررسی‌‎هایی صورت گرفت.

علت استعفای سلطانی فر را باید از خود او جویا شد

وی درباره علت استعفای سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: اختلافات درونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از علل استعفای سلطانی فر بوده است و باید علل دیگر استعفا را از خود وی جویا شد.

تکذیب استعفای وزیر فرهنگ

عضو فراکسیون امید مجلس ، استعفای سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را قویا تکذیب کرد و گفت: این نشست اصلا برای پا در میانی یا ماندن وزیر صالحی در وزارت فرهنگ تشکیل نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار