سرپرست پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو اهواز:

کاری کنیم که تلاش و کوشش ما در امر تعلیم و تربیت منجر به تغییر رفتار دانش آموز گردد

اهواز (پانا) - اسکندر ممبینی سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو اهواز در جلسه ی ضمن خدمت "تفکر و سبک زندگی"از تربیت دینی، اسلامی و اجتماعی دانش آموزان به عنوان وظیفه ی خطیر معلمان و مربیان یاد کرد.

کد مطلب: ۸۸۹۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کاری کنیم که تلاش و کوشش ما در امر تعلیم و تربیت منجر به تغییر رفتار دانش آموز گردد

اسکندر ممبینی در ابتدای جلسه ضمن خدمت درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم گفت: امروز همه ی آنچه که ما از دانش آموزان، نوجوانان و جوانان انتظار داریم اتفاق نیفتاده است که شاید دلیلش خود ما متولیان تعلیم و تربیت باشیم. لازم است همواره از خود بپرسیم دانش آموزان ما تا چه حد به سبک صحیح زندگی آشنایی دارند؟

ممبینی افزود: بدانیم و اعتقاد داشته باشیم که همه ی ما از وزیر آموزش و پرورش که در راس امور است تا خدمتگزار مدرسه اگر کار و تربیت مان منجر به رشد و ارتقاء فرزندان این مملکت نشود راه را خطا رفته رفته ایم.


ممبینی با بیان اینکه دانش آموز زمینی دست نخورده است که در آن کشت نشده و ما می خواهیم آن را بارور سازیم؛ تاکید کرد: همه ما باید کاری کنیم که تلاش و کوششمان در امر تعلیم و تربیت، منجر به تغییر رفتار دانش آموزان و آشنایی آنان با سبک صحیح زندگی گردد. همواره به یاد داشته باشیم تلاش جهت تربیت دینی، اسلامی و اجتماعی دانش آموزان وظیفه ی اصلی و خطیر همه ی ماست.

امیر حاتمی مسئول امور تربیتی ناحیه دو اهواز تصریح کرد: این دوره در راستای دانش افزایی و ارتقاء سطح آگاهی همکاران، با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از مشاورین، معاونین پرورشی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم، در دبیرستان دخترانه زهره بنیانیان برگزار گردیده است.

حاتمی افزود: پیش از این نیز دو کارگاه آموزشی با همین موضوع برگزار شد و دوره ضمن خدمت امروز، در راستا و ادامه ی دو کارگاه قبلی برگزار و در پایان گواهی ضمن خدمت به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار