معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی :سود سهام عدالت در راه است

بیرجند(پانا)ـ ـ معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از واریز سود سهام عدالت برای ۵۶۸ هزار نفر در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی :سود سهام عدالت در راه است

محمد بهروزی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه سود سهام عدالت بر اساس میزان سهام واریز می‌شود، گفت: این تعداد تا اردیبهشت ماه سال آینده سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

او ادامه داد: تا پایان سال نیز تمام روستاییان، عشایر و همچنین افراد تحت پوشش کمیته امداد و نهاد‌های حمایتی سود سهام عدالت را دریافت خواهند کرد.

بهروزی گفت: بیش از ۳۶ هزار نفر مشمول سهام عدالت در استان در قید حیات نیستند که تمام وراث آن‌ها با در دست داشتن اسناد هویتی خود و همچنین گواهی انحصار وراثت با مراجعه به دفاتر پیشخوان و امضای تقسیم نامه سهام عدالت نسبت به دریافت سود آن اقدام کنند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ادامه داد: چنانچه وراث تا پایان سال در این خصوص اقدام و تعیین تکلیف نکنند احتمال دارد سود سهام برای افراد دیگرمشمول این سهام واریز شود.

اوبا بیان اینکه ثبت نام سهام عدالت در شهریور سال ۹۴ انجام شده است و بر اساس ظرفیت‌های قانونی سهام عدالت در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: امکان تخصیص سهام عدالت برای افرادی که در این بازه زمانی ثبت نام نکرده اند وجود ندارد.

بهروزی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳۰ هزار نفر تحت پوشش نهاد‌های حمایتی استان سود سهام عدالت را دریافت کرده اند،ادامه داد: شرکت‌های سرمایه پذیر براساس قانون تجارت تا ۸ ماه فرصت دارند تا سود قابل تقسیم را به بخش خصوصی تحویل دهند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان با اشاره به اینکه تاکنون شرکت‌های خصوصی هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به بخش خصوصی تحویل داده اند، اظهار کرد: در این تحویل نهاد‌های حمایتی چون کمیته امداد و بهزیستی و غیره در اولویت بوده اند.

وی گفت: افراد تحت نهاد‌های حمایتی که شماره شبا خود را ثبت کرده اند نیز تا پایان سال سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار