تقویت حافظه، با انجام بازی های فکری

شیراز(پانا) - بازی های فکری با افزایش قدرت تمرکز و حافظه می تواند در درس خواندن بسیار مفید باشد.

کد مطلب: ۸۸۸۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تقویت حافظه، با انجام بازی های فکری

مسابقات بازی‌های فکری سرگرمی در چهارمین دور استانی خود در حالی درشیراز درحال برگزاری است که برگزیدگان هر رشته، پس از پایان هر رقابت تعیین و به نفرات اول تا سوم هر رشته با اهدا مدال و لوح افتخار تقدیر شد.

تیم نخست رشته دومینو تاپلینگ در گفتوگو با پانا اظهار داشت: با توجه به این که در حال حاضر 3 سال است که با دومینو آشنا شده ام، این بازی بسیار در افزایش خلاقیت به من کمک کرده است.

فاطمه خاکپور با بیان این که تا قبل از آشنایی با این بازی بیشتر اوقات فراغتش را با درس پر میکرده است، بیان کرد: پس از این که با این بازی آشنا شدم به افزایش تمرکز و کاهش استرس بسیار به من کمک کرد.

وی ادامه داد: برای آمادگی در این مسابقات معمولا به همراه دوستانم در مدرسه بازی می کردیم و نزدیک به 4 ساعت در روز برای آن وقت می گذاشتیم.

وی در توصیه به دانش آموزان دیگر گفت: دانش آموزان باید سعی کنند بیشتر به سمت بازی های فکری بروند چرا که باعث افزایش تمرکز و کاهش استرس در آنان می شود.

در ادامه مقام اول رشته مکعب روبیک مرحله استانی مسابقات بازی های فکری و سرگرمی فارس نیز با بیان این که 6 سال است که این بازی را انجام می دهد، گفت: از دوران بچگی بازی های فکری را زیاد انجام میدادم اما به روبیک علاقه بیشتری دارم چرا که به تمرکز و افزایش حافظه کمک می کند.

سورنا موسوی خاطر نشان کرد: بازی های فکری مانند روبیک که حفظیات زیادی دارد می تواند به افزایش تمرکز و حافظه در درس خواندن و امتحانات کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار